1. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.355
    Beğenilen Mesajlar:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya

    Bel Çektirmeyle Hamile Kalınır mı?...

    Konu, 'Gebelik' kısmında LaViNYaM tarafından paylaşıldı.

    bel çektirme hamilelik bel çektirme nasıl yapılır cekmek çekme video video Ya bu bel çektirme olayı varmış nedir bu yaaa merak ediyorum ben sağdan soldan çok duydum hamile kalanda varmış bilenler varsa paylaşabilir mi?Böyle bi konu açılmamış sanırım daha önce bende merakımı gidereyim dedim...


     
    siyahinci50 bunu beğendi.
  2. GÜLKSKN

    GÜLKSKN Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    225
    Beğenilen Mesajlar:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    ben duymadım bacım anaammm one gı bel çektirme belimi çektircem die iki parçaya ayrılma sonra hahaha
     
  3. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    31.467
    Beğenilen Mesajlar:
    2.303
    Ödül Puanları:
    113
    Bende hem duymuş hem uygulamış biriyim valla bende işe yaramadı canım:D sırtıma koca koca küpler yapıştırdılar :S ama bu yollada hamile kalanı duydum zaten duyduğum için uyguladım
     
  4. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.355
    Beğenilen Mesajlar:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    evet banada çok kişi dedi ama ben korkuyorum nasıl bişi onu da bilmiyorum belimi kırarlar filan hahaha
     
  5. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    31.467
    Beğenilen Mesajlar:
    2.303
    Ödül Puanları:
    113
    Beli çekmiyolarkine hahahaha bel çekme fizik tedavide olur.Bu ise bele küp yada bardak çekmek anlamında sanırım.Hacamattır aslında.
     
  6. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.355
    Beğenilen Mesajlar:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    hacamat ne gııı hahaha ayy cahal kalmışız yaww bardak la nasıl çekiyolar anlamadım mazur gör beni :D:D
     
    zehra yılmaz bunu beğendi.
  7. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    selam

    canım ben bel cektırme yontemıyle hamılle kaldımm bıraz benzerı kasık cekme yontemıyle ıkısıde aynı sayılır
     
  8. LALEZAR

    LALEZAR Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    6.183
    Beğenilen Mesajlar:
    1.940
    Ödül Puanları:
    113
    tarif etsene tam olarak nasıl yapılıyor...
     
  9. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.355
    Beğenilen Mesajlar:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    evet bilen yokmu bu işi yorumları bekliyoruz hadi bakem
     
  10. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    benim annemde bi süredir isteyipte hamile kalamayınca belini çektirmişler o ay hamile kalmış.kasığınımı ne çekiyorlarmış.sonra abim doğmuş:D
    bende saçmalama anne hiç öyle şey olurmu diyordum ama baya böyle hamile kalanda varmış yani..
     
  11. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    selam

    ben oyle hamile kaldım 4 sene dır olmuyordu adetın bıttı gun yıkandın gun kasıklarına ıkıtane sabun sarıyorlar 3 gun ustuste sarılıyor sonra ılışkı oluyor sonra hamile oluyon
     
    asiye sarı bunu beğendi.
  12. LALEZAR

    LALEZAR Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    6.183
    Beğenilen Mesajlar:
    1.940
    Ödül Puanları:
    113
    Allahım bel çektirmeden sonra bi de sabun mu çıktı.. :) ne sabunu olduğu önemli mi, hani zeytinyağı sabunları faan doğaldır ya öyle birşey varmı .. sabun ayrıca 3 gün ne kadar süre kalıcak :)
     
  13. mrs m.

    mrs m. Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.954
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Ankara
    merhaba lavinya...

    öncelikle sana tavsiyem kimseye beline birşey yaptırma sakın, bu sefer de allah korusun sakatlıklar çıkar. onunla hamileliğin alakası yok.
    yalnız size tavsiyem annem 2 yıl hamile kalamamış ve sırtına beline bardak vurmuşlar. bu işlemden sonra hamile kalmış. belki bel boşluğu vardı ama doktorlar kesinlikle böyle birşeyin olmadığını söylüyor. bardak vurdurmanın sakıncası yok sanırım.

    inşallah rabbim sizi de mutlu etsin.
     
  14. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.355
    Beğenilen Mesajlar:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya

    aminn canım sağol uyarın için ama bardak filan diyolar onunla sakatlık olurmu yaa
     
  15. LALEZAR

    LALEZAR Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    6.183
    Beğenilen Mesajlar:
    1.940
    Ödül Puanları:
    113
    Bu bildiğimiz elektrik süpürgeleri varya kızlar, bunuda yeni duydum ve burdak çektirme ile aynı işi yapıyormuş, elektrik süpürgesinin ucuna hadi perdeleri süpürmek için sanrıım yassı olan uç varya onu takıp, beline deydirip deydirip çekecekmişsin, valla bel ağrısına da iyi geldiğnii duydum deniycem :)
     
Bel Çektirmeyle Hamile Kalınır mı?... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. hamileyken hamile kalınır mı ?

    hamileyken hamile kalınır mı ?

    hamilelik süreci nasıl gelişirhamilelik nasıl oluşur Bugun bana komik gelen bir haber okudum ve açıkcası çokta şaşırdım insan hamileyken hamile kalırmı diye ve uzmanımız bu konuda cevap vermiş Prof. Dr. Recai Pabuçcu, merak edilen bu sorunun cevabını verdi. "Normalde insan neslinde gebelik oluştuktan sonra bunun üzerine gebelik oluşmaz. Sebebi ise kadınlarda üreme sisteminin her...
  2. Adetliyken adetten önce hamile kalınır mı

    Adetliyken adetten önce hamile kalınır mı

    Arkadaşlarım ben adetliyken eşimle birlikte olduk 2 çocuğum var hamile kalmak istemiyorum acaba adetliyken hamile kalınır mı bu mümkün mü bana lütfen bilimsel yazılar yazın birde gerçekleri söyleyin :Z
  3. Karın çektirmeyle hamile kalınırmı?

    Karın çektirmeyle hamile kalınırmı?

    Çocuk sahibi olmayan bir çok bayan ilginç geleneneksel yöntemlere başvurarak gaba kalmayı planlıyor.Süt buharında oturma,bel çektirme,göbek kaldırma,bitkisel karışımların buharında oturma,kaynatılmış saman buharında oturma,göbeğe bardak atma vb. yöntemler.Modern tıptaki hızlı gelişmelere rağmen geleneksel sağlık uygulamalarının günümüzde halen kullanılıyor ve çok yaygın bir uygulama.Sevgili...
  4. Bel çektirme, rahim düzeltme yöntemi ile hamile kalanlar burayaa

    Bel çektirme, rahim düzeltme yöntemi ile hamile kalanlar burayaa

    Kızlar ben bu ay bel verim çektirdim işin ehli bi teyzeye, rahim eğriliği varmış bende. 1 düşük sonrası 1 yıl hamıle kalamadım her türlü testler yapıldı hiçbirşey yok, en son öneriler doğrultusunda bel ve rahim çektirdim. Rahmımın egrı oldugunu söyledi. Bakalım nasip.. Beklemedeyim. Bu yolla hamile kalan var mı çok merak ediyorum :oops::oops:
  5. Arkadan boşalınca hamile kalinirmi

    Arkadan boşalınca hamile kalinirmi

    Sevgilim arkadan bosaldigini soyledi tuvalete gidip diskimi yapmaya calistim gelmedi ama sivi dustu bikac damla sonra sildim ardindan yikadim hamile kalma olasılığım nedir?

Sayfayı Paylaş