Merhabalar, ben gebeliği adetime 7-8 gün kala öğrendim rastgele yaptığım idrar testinde çıktı şaşkınlıkla kan verip sonuca bakmak istedim 11 çıktı sonucum 2 günde bi kan verilip değerin artıp artmadığına bakılacaktı 3 gün sonra gittiğimde kan sonucum 47 ye yukselmişti doktora muayene olamadım normal mi bu