1. porphyria

    porphyria Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bhcg yardım lütfen!!

    Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında porphyria tarafından paylaşıldı.

    mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım bilgi ve tecrübelerinize ihtiyacım var.adet siklüsüm genel olarak 28 gün, buna göre 12 aralıkta adet olmam gerekiyordu,gecikince dün dr a gittim. ultrasonda tam olarak emin olamadı,idrar testi negatif çıktı.öyle üzüldüm ki bugün kan testi sonucunu almaya eşim yalnız gitti ve sonuç pozitif:) bhcg değeri 163.46 dr beyle görüşemedim haftaya çarşamba gününe randevu vermiş bebeğin gelişimini izlemek ,dış gebelik olup olmadığına karar vermek için. son adet tarihimime göre 5 haftalık hamileyim,tabi bu kendimce hesabım yanlış da olabilir. peki bu 163.46 lık değer düşük mü haftaya göre? dış gebelik söylemi korkuttu beni, böyle bi ihtimal mi var acaba değere bakınca? cvp verin lütfen
     
bhcg yardım lütfen!! konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. lütfen yardım!!!!

    lütfen yardım!!!!

    mrb bayanlar yardımcı olursanız çok mutlu olurum..benim sevgilim asker..ilçede garnizon komutanı olarak görev yapıo.jandarma üstteğmen sınıfı.yakında sözlenicez onunla allah nasip ederse.ama beni çok korkutuyo:( hayal ettiğin gibi bi hayat veremem sana dio.çok zor günler beklio bizi dedi.hep olumsuz hep olumsuzzzzzzzzzzz şeyler söyledi neden acaba? gerçekten öle mi neler beni beklio olcak? onu...
  2. yardım lütfen

    yardım lütfen

    merhaba arkadaşlar bu soruyu çok sordum ama neolur yardım edin ben geçen ay kist tedavisi gördüm 10 gün doğum kontrol hapı kullandım regliyken sonra bıraktım 10 günde soğan kürü içtim 17 haziranda regl oldum 1 temmuza kadar bu ay hala regl olmadım dün kan testi yaptım negatif çıktı ama bende hala regl yok bu sorunun cevabını verirseniz sevinirim:hasta:
  3. Yardım  lütfen

    Yardım lütfen

    http://www.happycenter.com.tr/happylogo/images/uploads/2/196.jpg http://www.happycenter.com.tr/happylogo/images/uploads/2/14.jpg bu logolar hangi markaya ait arkadaşlar ?
  4. lütfen yardım :(

    lütfen yardım :(

    kızlar sizinle bi sorunumu paylaşmak istiorum ve bana yardım edeceğinizi biliyorum. benim 3 yıllık bi ilişkim var iyi kötü 3 yıl oldu. ama size anlatacağım konu bana saçma gelioken siz nasıl düşünürsünüz bunu bilmek istiorum. bi sevgilim var 4 gündür hiç tartışmadan geçirdik seni seviyorum meleğim yarimm falan deyip duruodu. bunun arkadaşı var proje için yardım istemiş bende sırf onu...
  5. Yardım lütfen

    Yardım lütfen

    sat 7 Eylül 2 ekimde kan testi yaptırdım sonuç 5.7 3 elim tekrar kan testi yaptırdım 8.19 acaba hamile miyim?

Sayfayı Paylaş