*MeleK*
♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥
Bİr DuruŞu ÖĞretmenİn 8 Basamakli Yolu
1.Basamak: DURUŞUN VEYA UYGULAMANIN ADI
Tahtaya türkçe ve sanskritçesini yaz.
Asana'nın anlamını söyle ve adı açıkla.
Kategori ve tipi
Kademelerini (4-8-12...)
Tamamlayıcı duruşu
2.Basamak: ÖRNEK DEMONSTRASYON
(Önce Şititi ve gevşeme duruşlarından bahset.)
Sessiz uygulama
Sadece kademeleri sayarak uygulama
Kademeleri sayarak, nefes alarak ve açıklayarak uygulama
3.Basamak: FAYDALAR VE SINIRLAMALAR
Tüm faydaları söyle (fiziksel, terapötik ve ruhsal) ve sınırlamaları anlat.
Sınırlamaların önemini vurgula ve bu sınırlamalardan birine sahip birinin duruşu yapmasını engelle
4.Basamak: TEK GRUP UYGULAMASI
Talimatlara başla ve tüm sınıf - demonstrasyon sürerken- seninle birlikte yapsın
Düzeltmeleri yap.
5.Basamak: İKİ GRUP UYGULAMASI
Tüm sınıfı ikiye ayır.
Tüm sınıfa talimatları ver
Önce 1. grup uygulasın ve 2. grup gözlemlesin, yanlışları düzeltsin.
Eğitmen olarak sen de düzeltmelerini yap.
Daha sonra, 2. grup uygulasın ve 1. grup gözlemlesin, yanlışları düzeltsin.
6.Basamak: SORU - CEVAP
7.Basamak: SÜPTİL NOKTALAR
Örnek uygulayıcı, talimatlarını izlesin.
Bu sırada eğitmen olarak sen de uygulamanın her bir aşamasıyla ilgili süptil noktaları açıkla
8.Basamak: TÜM GRUP UYGULAMASI
Talimatları verirken tüm sınıf uygulasın.
Senkronizasyonun önemini vurgula.
Tahtaya türkçe ve sanskritçesini yaz.
Asana'nın anlamını söyle ve adı açıkla.
Kategori ve tipi
Kademelerini (4-8-12...)
Tamamlayıcı duruşu
2.Basamak: ÖRNEK DEMONSTRASYON
(Önce Şititi ve gevşeme duruşlarından bahset.)
Sessiz uygulama
Sadece kademeleri sayarak uygulama
Kademeleri sayarak, nefes alarak ve açıklayarak uygulama
3.Basamak: FAYDALAR VE SINIRLAMALAR
Tüm faydaları söyle (fiziksel, terapötik ve ruhsal) ve sınırlamaları anlat.
Sınırlamaların önemini vurgula ve bu sınırlamalardan birine sahip birinin duruşu yapmasını engelle
4.Basamak: TEK GRUP UYGULAMASI
Talimatlara başla ve tüm sınıf - demonstrasyon sürerken- seninle birlikte yapsın
Düzeltmeleri yap.
5.Basamak: İKİ GRUP UYGULAMASI
Tüm sınıfı ikiye ayır.
Tüm sınıfa talimatları ver
Önce 1. grup uygulasın ve 2. grup gözlemlesin, yanlışları düzeltsin.
Eğitmen olarak sen de düzeltmelerini yap.
Daha sonra, 2. grup uygulasın ve 1. grup gözlemlesin, yanlışları düzeltsin.
6.Basamak: SORU - CEVAP
7.Basamak: SÜPTİL NOKTALAR
Örnek uygulayıcı, talimatlarını izlesin.
Bu sırada eğitmen olarak sen de uygulamanın her bir aşamasıyla ilgili süptil noktaları açıkla
8.Basamak: TÜM GRUP UYGULAMASI
Talimatları verirken tüm sınıf uygulasın.
Senkronizasyonun önemini vurgula.