Çabuk Kilo Vermek İçin Meleklerimize Öneriler

T

TİTAN

Forum Okuru
Çabuk Kilo Vermek İçin Meleklerimize Öneriler
çabuk kilo vermek çabuk kilo vermek için çabuk kilo vermenin yolları çabuk kilo verme yöntemleri ile ilgili bilgiler burada melekler. Fazla kilolar biz bayanların en büyük derdi melekler :) Aslında bu işi önce beynimizde bitirmeli ve diyet listesi uygulamaya kararlı bir şekilde başlamalıyız. Önümüze gelen bir dilim pastanın cazibesi bizi kendimizden alıp götürmemeli, irademize sahip olmalıyız. Bunun için bazı ipuçları hızlı kilo verme konusunda bize yardımcı olabilir . Bu yazımızda çabuk kilo vermek için neler yapabiliriz, çabuk kilo verme yöntemleri nelerdir bunları mercek altına alıyoruz :)






Genellikle kilo kaybı ve zayıflama denildiğinde ilk akla gelen besin türleri sebzeler ve meyvelerdir.

Tüm sebze ve meyveler, lif içeriği yüksek besin gruplarıdır. Dolayısı ile bunları gönül rahatlığı ile tüketebiliriz. Ama bu demek değildir ki, bunlar sınırsız miktarlarda tüketilebilir.

Kilolu kişiler daha çok muz gibi tatlı meyveleri daha çok tüketmektense, ekşi elma, erik gibi alternatifleri düşünebilirler. Ekşi elma veya kırmızı elmanın kalori açısından farkı fazla değildir, o yüzden rahatlıkla elma tüketilebilir. Diyet deyince kişinin aklına önce light ürünler gelmektedir. Ama bu ürünlerin enerjileri %25 oranında azaltılmıstır. Fakat eğer söz konusu süt , yoğurt, peynir gibi süt ürünleri ise bunlarda light kelimesine kesinlikle güvenebiliriz.

Markası ne olursa olsun bunların genellikle pembe renkli ambalajları mevcuttur. Bir diğer yaptığımız örneklerden verecek olursak lif içeriği yüksek olan esmer ekmek her zaman tercih edilmelidir. Beyaz ekmek yerine kepek, çavdar ekmeği gibi ekmekler tercih edilmelidir.

Lifli yiyecekleri tercih ettiğimizde şekerimizi, tansiyonumuzu, kolestrolümüzü dengelemiş oluruz. Bağırsakları çalıştırmak, sindirimi kolaylaştırmak için lifli yiyecekler tüketmeye özen göstermeliyiz.

Kalın bağırsak kanseri gibi hastalıklardan kendimizi korumus oluruz. Piyasada makarnanın, pirincin esmer olanı, kepeklisi mevcuttur, bunları tüketmeye özen göstermeliyiz.

Lif oranı yüksek olan yiyeceklerden biri de kuru fasulye, nohut, mercimek, kuru barbunya, piyaz vb kuru bakliyatlardır. Haftada iki kez kuru bakliyat tüketilmelidir.
Salatanın diyette önemi büyüktür ama önemli olan yağını iyi dengelemektir.
Kişi başı bir tatlı kaşığı yağ yeterlidir.

Mümkün mertebe buharda pişirilmiş, haşlanmış sebzeler diyette tüketilmelidir. Kırmızı etten ziyade beyaz ete özellikle balığa önem verilmelidir.
 
Üst