çok kolay bir diyet uygulaması

*MeleK*

*MeleK*

♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥
Yönetici
çok kolay bir diyet uygulaması
kolay uygulanabilir diyetler diyet uygulaması en çok uygulanan diyetler kolay uygulanan uygulaması
Bu diyet alışkanlıklarınızı değiştirecek.
31 günde mükemmel bir vücuda kavuşmanın formülü..





1. gün: Sabah kahvaltılarında az yemeyin. İyi kahvaltı edin. 2 yumurta, 2 ince dilim peynir ve bir kase yoğurt yiyebilirsiniz. Kahvaltınıza kızarmış ekmek ve biraz meyve ilave edebilirsiniz.
2. gün: Günde 5 öğün sebze tüketin. Kahvaltıda bile kızarmış ekmeğin yanında brokoli, domates, patates yiyebilirsiniz.
3. gün: Günde 10 gr'dan fazla şeker tüketmeyin. Yoğurt, üzüm, kavun, karpuz, incir, portakal gibi besinler yiyin.
4. gün: 3 veya 5 öğün hubuta tüketin.
5. gün: Yumurta ve kızarmış ekmek 419 kaloriye eşittir. Her gün bir yumurta tüketmek uygundur.
6. gün: Kahvaltıda akşam yemeği yiyebilirsiniz. Sebze ağırlıklı yemekler veya pizza sizi gün boyunca tok tutar.
7. gün: Gece atıştırmak istediğiniz yoğurt, bir bardak süt ve istediğiniz kadar su içebilirsiniz.
8. gün: Dışarıda yemek yemeyin. Dışarı da yediğiniz günün sonrasında yediklerinize dikkat edin.
9. gün: Dışarıda yemek durumunda olduğunuzda çorba, sebze yiyin.
10. gün: Protein içeren besinler tüketin.
11. gün: Yeşillik yemekten sıkıldıysanız peynir, ton balığı ve beyaz etli sandviç yiyin.
12. gün: Sebze yeme alışkanlığı edinin.
13. gün: Yarım bardak fasulyede 8 gr lif bulunur. Günde en az 25-35 gr lifli besin tüketilmesi gerekir.
14. gün: Fast food restoranlarında tavuk veya çocuk menüsü yiyerek kendinizi ödünnlendirin.
15. gün: Salata ve meyve yemekten vazgeçmeyin.
16. gün: Ev yapımı eriştelerin daha az kalorili olduğunu aklınızdan çıkarmayın. Krema ve margarin kullanmayın.
17. gün: Bol bol ızgara veya buğulama balık yiyin.
18. gün: Etten çok sebze yiyerek alışkanlıklarınızı değiştirin.
19. gün: Çikolata, cheeseburger yiyerek rahatlamak yerine meyveli tatlılar, yağ oranı düşük peynirler yiyin.
20. gün: Haftada en az iki kez yağsız kırmızı et tüketin.
21. gün: Bugün kendinize ara verin. Dondurulmuş, lif oranı yüksek gıdalar tüketin.
22. gün: Yediklerinize dikkat ettiğiniz için kilo vermeye başladınız. Atıştırmayın.
23. gün: Yemekten bir sonra tatlı olarak meyve yiyin.
24. gün: Gece 22:30 - 03:30 saatleri arasında bir şeyler yememeye özen gösterin.
25. gün: Çikolata kaplamalı meyve tatlılarından yiyerek çikolata krizini engelleyebilirsiniz.
26. gün: 11 salatalık 1 kase cips eşit kaloridedir. Bu nedenle düşük kalorili sebzeleri yiyin.
27. gün: Günde 10 fındık yediğinizde 100 kalori alırsınız. Çerez yemek istediğinize 10 fındık yiyebilirsiniz.
28. gün: İçki içenler bir bardak şarap, light biro veya meyve kokteyli içerek kendilerini şımartabilir.
29. gün: Tabağınızı fazla yemekle doldurmayın.
30. gün: TV karşısında atıştırmayın. Şeker ve karbonhidrat içeren yiyecekler yemeyin.
31. gün: Diyetinizin 31. gününde küçük bir ara verin. Edindiğiniz beslenme alışkanlığını yaşamınız boyu sürdürün.

 

Benzer İçerikler

Üst