1. Wamp

    Wamp Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    Dedem annemle beni evden kovdu

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında Wamp tarafından paylaşıldı.

    Arkadaşlar ne olur bana bi fikir verin dünden beri annemle gözümüzden akcak yaş kalmadı annemi görünce bende kahroluyorum. Benm annmle babam ben 2 yaşındayken ayrıldılar.Şimdi 20 yaşındayım 18 yıl boyunca annemle dedemin yanında yaşadık.Dedemin evinde kalan 45 yaşında hiç evlenmemiş annemin küçük kardeşi var. Ben geçen yıl Türkçe öğretmnenliği kazandm bu sene 2 ye geçtim. Bu yaz tatile gelmiştim eve teyzem annemi sürekli hor görüyor dedemi anneme karşı dolduruyor.Sonunda kavga ettik. Dedem bizi dün evden kovdu. Babamdan tek kuruş bile almıyoruz 1-2 defaa anca görştm babamla. Dayım bizi evine aldı ama yengemin tavırları da bizi istemediğini gösteriyor. Gidecek bir yerimiz yok bende muğla da okuyorum.Annemi yalnız bırakıp nasıl giderim.Dayanamıyorum artık. Ev açacak paramız dahi yok.Lütfen bana bi fkir verin. Dedem 18 yıldan beri hiç kavgamız olmadı bnm sesim hiç çıkmazdı zaten evde bütün evin işiini annmle ben yapardım.Bizi evden kovdurdu teyzem resmen. Dedem babanın evine git defol dedi bana. Hala inanamıyorum ne olur yardım edin. Annemi bırakıp nasıl giderim :(
     
  2. *BEYZA*

    *BEYZA* Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    16.356
    Beğenilen Mesajlar:
    2.405
    Ödül Puanları:
    113
    Hay Allah ..Gerçekten çok üzüldüm Şimdi ne dedeni,ne teyzeni eleştirmiycem.Gerçekten kendime hakim olamıyabilirim..Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’ne ya da kuruluşuna başvurarak yaşadıklarınızı anlatıp sığınma talebinde bulunabilirsiniz.İl ya da ilçe sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakıflarından kira, ev kurma yardımı ve bir beceriniz varsa uzun vadeli iş kurma kredisi alabilirsiniz..Allah yardımcı olsun kardeşim Şu an aklıma bunlar geliyor...
     
    MaWiM bunu beğendi.
  3. aysen*

    aysen* Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2012
    Mesajlar:
    328
    Beğenilen Mesajlar:
    143
    Ödül Puanları:
    43
    okuyunca cok uzuldum kizim.oldugun yerde anneni yerlestirebilecegin bir siginma evi yokmu .daha sonra belki yatili bi is flan bulurdunuz hastabakicilik fln gibi Hay Allah ha diyincede zor biyle seyler Allah yardimcin olsun kendini birakma ,dua et rabbim bi yol acar insallah
     
  4. Wamp

    Wamp Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Teşekkür ederim arkadaşlar bi bulsam okullar açılmadan bir şey. Hayatta başıma bunların geleceğini hiç düşünmezdim. Kaç gündür gözümde yaş kalmadı annemin o halini gördükçe. Evden 5 kuruş dahi para almadım okurken hep bursla okudum neyim fazla geliyor anlamadım alt tarafı tatile gelmiştim eve.O evden çıktım artık zaten üniversite için dayanabilirlerdi biraz daha. Allahım onları ıslah eder yakında zamanda inşallah
     
  5. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    31.451
    Beğenilen Mesajlar:
    2.302
    Ödül Puanları:
    113
    İnsanoğlunun şu hayatta başına gelmeyecek şey olmuyor. Durumunuza gerçekten çok üzüldüm. Allah yar ve yardımcınız olsun. Maalsef devir öyle bir devir ki kardeşi kardeşe, ana babayı evlada bile düşman edebiliyor. Sanırım gittikçe artan maddi düşünceler ve kazanma hırsı maneviyatları öldürüyor. Beyza adminin de dediği gibi sosyal hizmetler kurumuna bir talepte bulunsanız iyi olur. Durumunuzu izah ederseniz eminim ki size el uzatılacaktır. Dualarımız sizinle birlikte...
     
    Kuzusunun Anası ve BEYZA21 bunu beğendi.
  6. karakuzu

    karakuzu Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.490
    Beğenilen Mesajlar:
    472
    Ödül Puanları:
    113
    Ayyy canim yaaa. Allah yardimcin olsun. Tez zamanda feraha cikarsiniz ins. Cok zor bir durum. Hersey insanlar icin unutma. Güclü ol bu sinavi da basariyla gec. Rabbim dayanamayacagimiz dermansiz dert vermesin yeterki! Mükafatin elbette cok güzel olacaktir. O'na inan ve yine O'na sigin sen...
    :)
     
  7. berinay22

    berinay22 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    arkadaşım lütfen bana kızma benimde bir derdim var başlık açmayı yani hiç bir şeyi bilmiyorum senin altına yazıyorum :(

    Arkadaşlar ben liseye yeni geçtim yurtdışında yaşıyorum aslında herşey puana bağlıydı puanım çok düşük geldi diye yaşadığım şehirde iyi bir liseye yerleşemedim şimdi yurtdışına yeni geldik 1-2 gün oldu ben burda kalamıyorum çok sıcak sıkıcı kadınlara özgürlük yok.. sevgilim türkiyede onu çok özledim okumak istemiyorum bir yandan da istiyorum aklım çok karışık her an ölmek istiyorum 15 tatilde gideceğiz ama çok var berbat bir haldeyim durmadan ağlıyorum gözlerim şişti puanlar yüzünden burdaçürümek zorundayım annem abimle üniversiteye gitti bende yengemde kalıyorum bana çok iyi davranıyor ne istesem yapıyor birbirimizi severiz ama dayanamıyorum kalbim sıkışıyor lanet olsun sbs yüzünden hayatım yıkıldı.. yardımcı olun ne yapabilirim :(
     
  8. Kuzusunun Anası

    Kuzusunun Anası Forum Okuru

    öncelikle anneni bırakma annene ve kendine uygun bi iş bul tek göz bi oda tutun hiç olmazsa kafanız rahat olur Allah yardımcınız olsun
     
Dedem annemle beni evden kovdu konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. duy beni anne!!

    duy beni anne!!

    Gözüme sabun kaçtı Anne!! Küçüğüm daha, bodrum katı evimizin, kibrit kutusu kadar banyosunda, yeşil bir leğende yıkardın beni Anne. Bazen haşlar bazen de dondururdun. Çığlığı basardım “yandım anam”.Kızardın, kırmızı maşlafa ile küt diye vururdun kafama. Sabun kaçardı gözüme. Mızırdanıp dururdum. Sense “iyidir sabun kaçması göze parlaklık verir, mikrobu kırılır gözünün” der teselli ederdin....
  2. Anne!benim kalbim acıktı!

    Anne!benim kalbim acıktı!

    Usandım artık, okuduğum her cümlenin ardından aynanın karşısında gerçekle yüz(süz) leşen kızaran yeşil gözlerime dayanmayı öğütlemekten boşverilmişlikler beni öğütürken … Nasıl bir değirmendir ki bu kalbimi paramparça yapmayı başarıyor , senden geriye bir toz zerresi bırakmadığını zannediyor beynim ve yanıldığının farkına varmasına bir merhaba bile yetiyor… Usta bir oyuncuyum, senin adına...
  3. Beni anneme götürün...

    Beni anneme götürün...

    Dudaklarımda yaşayamadığım Çocukluğumun, gençliğimin şiiri Dört yanım hüsran Dört yanım yalan Dört yanım hüzün Dört yanım isyan! Yanık bir şarkıda dolar bakışlarım Annemin ellerini arıyor avuçlarım Beni anneme götürün Beni anneme götürün Ağlamak istiyorum dizlerinde Beni anneme götürün Anlarsa beni bir o anlar Beni anneme götürün Vazgeçtim bütün saltanatından, Sevdalarından köhne dünyanın...
  4. bebeği kova olucak anneler buraya

    bebeği kova olucak anneler buraya

    bebek burçları burç özellikleri zlar selam kızlar bakalım koca bebekleri nasılmış KOVA 21 Ocak - 18 Şubat Kova bebeği yalnız mıdır? Böyle görünse de görünüşe aldanmayın. O genelde yalnız kalmayı ister- ağlarken bile. Sorunlarını tek başına çözmeyi tercih eder. Aklınıza: “Bebeğin başkalarıyla ilişki içinde bulunması gerekmez mi?” sorusu gelebilir. Belki...Bu, kova bebeğinin doğal hali...
  5. Kova Burcu Annelerinin Karakter Özellikleri

    Kova Burcu Annelerinin Karakter Özellikleri

    kova burcuun annelik özellikleri, kova burcu anneleri nasıl, kova burcunun anneliği nasıl Sevgili meleklerimiz ve sayın misafirlerimiz için kova burcu annelerinin nasıl bir karakter çizdiklerini, nasıl bir anne profili verdiğini aşağıdaki yazımızdan öğrenebilirsiniz... Eğer annenizin burcu kova ise fark etmişsinizdir diğer annelerden çok farklıdır. Kova burcu anneleri geleneğine...

Sayfayı Paylaş