Diyetsiz Zayıflamak ve Biz Melekler

ARZUZU

ARZUZU

Daimi Üye
Üye
Diyetsiz Zayıflamak ve Biz Melekler
Bu konu; diyetsiz zayıflamak hakkında bilgi vermektedir.



Melekler, her pazartesi günü başlayıp salı günü son verdiğimiz diyetlerimiz meşhurdur. Bir türlü irademize sahip çıkamamakla birlikte, veremediğimiz kilolarla her zaman başımız derttedir. Yasaklardan vazgeçemez bol yeşillikli salatalara yaklaşmaktan da kaçınırız. Oysa aynanın karşısına geçip baktığımızda da moralimiz sıfırın altına düşüverir. Baharın gelmesiyle içine giremeyeceğiniz elbiseleri düşünmek eğer sizi çileden çıkarıyorsa, haydi silkinin kendinize gelin ve buyurun önerilerimize dikkatlice göz atın...






Kahvaltı edin

Yapılan bütün araştırmalar, kahvaltı yapmayan insanların daha çabuk kilo aldığını belirtiyor.
Vücudunuzun çalışması ve kilo olarak yağ depo etmemesi için ilk kural kahvaltı yapma alışkanlığı edinmeniz.
Bir kase yulaf ezmesi, süt ve birkaç dilim meyveden oluşan bir kombinasyon işinizi kolaylaştırabilir.
Sabahları pastane poğaçası yerine beyaz peynirli, tam buğday ekmekli bir tost tercih edin.

Kalorisi düşük gıdalar
Yemek tercihlerinizi kalorisi düşük gıdalar üzerine kurun. Tabağınızın yarısını salatayla, yanına ızgara bir parça et veya balıkla doldurun.
Özellikle karbonhidrat içeren gıdalardan bir müddet uzak durun.
Tabağınızın çok küçük bir kısmını onlara ayırın. Biraz sebze ağırlıklı beslenin. Eğer bir gün karbonhidrat yediyseniz, birkaç gün yemeyin.

Çorbanın gücü

Yemeğe çorba ile başlayın. Özellikle sebze çorbaları hem besleyici, hem doyurucudur.
Yüksek kalorili yiyecekler yerine tavuk suyu çorbası veya sebze çorbalarını tercih edin.
Madem dikkat ediyorsunuz, kremasız olanları için.
Çorba midenizi dolduracak ve fazla kalorili yemekleri tüketmenizi engelleyecektir.

Davetler

Özellikle açık büfelerin olduğu bir davete veya restorana gittiğinizde, mümkün olduğunca büfeye en uzak olan masaya oturun.
Tabağınızı her seferinde az doldurun ve doymazsanız yeniden gidip alabileceğinizi kendinize söyleyin.
Her şeyi bir arada masaya taşımayın.
Bittikçe gidip alın.

Bölün

Öğününüzü bölmeyi deneyin. Örneğin öğle yemeğinizde büyük porsiyon bir yemek servis edildiğinde yarısını yiyin ve kalan yarısını paket yaptırın.
Akşamüstü karnınız acıkıp canınız bir şey yemek istediğinde paket yaptırdığınız yarım kalan öğününüzü tüketebilirsiniz.
Akşama kadar büyük açlık yaşamayacağınız için, akşam yemeğini daha hafif geçirebilir, bu sayede yemeklere saldırmazsınız.

Soslardan kurtulun

Mayonez, ketçap gibi kalorisi yüksek olan sosları hayatınızdan çıkarın.
Yoğurt veya hardal gibi daha düşük kalorili sosları tercih edin.
Sos yerine baharat kullanmayı deneyin.
Tatlandırıcı olarak baharatları kullanmayı seçin.

 
Üst