Ella hap kullanımı sonrası düzensiz kanama

D

Damlanur123

Yeni Üye
Üye
Ella hap kullanımı sonrası düzensiz kanama
Merhabalar
Ben eşimle ilişkiye girdim ve ilişki esnasında prezervatif yırtılmış biz fark etmedik. Hemen aynı gün içerisinde ella hapını kullandım adetim gecikmedi normal gününde geldi. Normalde adetim 7 gün sürüyor 7.ci gün tekrar kanamam oldu 3 gün normal adet kanaması gibiydi ve diğer günler lekeli lekeli gelmeye başladı. Toplam adet günümden itibaren bugün 13cü gün. Bilgisi olan var mı ne yapmalıyım?
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Ella hap düzensiz kanamalara neden olabiliyor, bu istenmeyen bir durumdur. Kanama devam ederse bir kadın doğum uzmanına görünün
 
D

Damlanur123

Yeni Üye
Üye
Uzman SühaN' Alıntı:
Ella hap düzensiz kanamalara neden olabiliyor, bu istenmeyen bir durumdur. Kanama devam ederse bir kadın doğum uzmanına görünün
Peki ilişkiye girmemin bir sakıncası var mı?
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Damlanur123' Alıntı:
Peki ilişkiye girmemin bir sakıncası var mı?

Kanamanız vars atabiki ilişkiye girmeyin daha önce belirttiğim gibi kanama uzun sürmüş ve anladığım kadarıyla devam ediyor, bu durumda bir kadın doğum uzmanına görünmeniz faydanıza olacaktır.
 
D

Damlanur123

Yeni Üye
Üye
Uzman SühaN' Alıntı:
Kanamanız vars atabiki ilişkiye girmeyin daha önce belirttiğim gibi kanama uzun sürmüş ve anladığım kadarıyla devam ediyor, bu durumda bir kadın doğum uzmanına görünmeniz faydanıza olacaktır.
O günden sonra kanamam olmadi bidaha ama bugün yine hafif bir kanamam oldu. Işe gidiyorum yoğun olma sebebinden dolayı doktora görünmeye firsatim olmadi. Sizce buda mı haptan? Sadece hafif bir kanama pembemsi ve lekelenme var
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Verdiğiniz bilgilere göre yanıtlar veriyoruz, dolaysıyla teşhis için hekime görünmeniz gerekiyor. Yapılacak muayene ve hormon tetkitleri durumunuz hakkkında net bilgi verecektir.
 

Benzer İçerikler

Üst