Ahh ahh bizim çok güzel kupalarımız vardı içine sıcak bişey girince fotolarımız çıkıyodu maalesef kırıldı ikisideBak aklıma geldi yine 😕 Onlar olsaydı belki katılırdım 🙂


sen diğerini açmazsan ben buna göndermiyorum demiştim :seker:sende gönder de açayım bi seni bekliyom sen göndermezsen açmam :seker:

sen diğerini açmazsan ben buna göndermiyorum demiştim :seker:
ya birini ya öbürünü birini aç da önemli değil![]()
sen buna gönderişkooo sen kazanişkooo
ayy hadi ama şekertomm yaa bi porselen bardak alttarafı çek de kurtul şu gazabımdan 