En kolay ve sağlıklı kilo verme yöntemleri

Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
#1
En kolay ve sağlıklı kilo verme yöntemleri
İnternette yığınla kirli kilo kaybı bilgisi var.Kısa sürede hızlı kilo kaybı vaat eden yüzlerce diyet ve kilo verme şemaları bulunmaktadır. Önerilenlerin çoğunun tartışmalı olduğu ve herhangi bir gerçek bilime dayanmadığı.Bununla birlikte, aslında kanıtlanmış bazı doğal yöntemler vardır.Doğal olarak kilo vermek sağlıklı ve güvenli bir kilo kaybı yöntemidir. Genellikle diyetinize küçük değişiklikler yapmak, rutin ve yaşam tarzı egzersizi içerir. Buna ek olarak, küçük yaşam tarzı değişiklikleri yapmanız kilo vermenize yardımcı olabilir.Bu alışkanlıklara uzun vadede devam etme olasılığınız artar. Bu faktörlerin bir kombinasyonu, doğal olarak ve güvenli ve sağlıklı bir şekilde kilo vermenize yardımcı olabilir.


saglikli-zayiflama-jpg.77843




Kilo kaybına gelince, protein besinlerin kralıdır.Vücudunuz, yediğiniz proteini sindirmede ve metabolize ederken kaloriyi yakar; bu nedenle yüksek proteinli bir diyet, metabolizmanızı hızlandırıcaktır.Yüksek proteinli bir diyet sizi daha dolgun hissetmenize ve iştahınızın azalmasına yardımcı olucaktır.Daha sağlıklı olabilmek için yapabileceğiniz en iyi şeylerden biri diyetinizi bütün, tek bileşenli gıdalara dayandırmaktır.İşlenmiş gıdalar eklenmiş şekerler, katı yağlar ve kalorilerde genellikle yüksektir.


Doğru Yeme Alışkanlıklarını Uygulama


Çoğu zaman, bir yemek planına sahip olduğunuzda, sağlıklı kilo verebilirsiniz.Kahvaltıda, bir kase yulaf ezmesi olan 1/2 greyfurtunuz olabilir veya sote sebzeler ve az yağlı peynir ile karıştırılmış bir yumurtaya sahip olabilirsiniz.


Öğle yemeğinde marul, ıspanak, pancar, havuç, bir avuç ceviz, 1/2 avokado ve fasulye içeren büyük bir salata olabilir. Üzerine biraz balzamik sirke ekleyebilirsiniz.


Akşam yemeği için ızgara somon ( dereotu ve limon ile), kahverengi pirinç ve ızgara -haşlanmış kabak tüketebilirsiniz.


Bir atıştırmaya ihtiyacınız varsa, protein ve meyve veya sebze tüketin. Bir yumurta, yaban mersini ve öğütülmüş keten tohumuyla birlikte bir elma veya yoğurt tüketmeyi deneyin.


Porsiyonlarınızı ölçün

Kalori sayma, belirli yiyecek gruplarını sınırlama ya da karbonhidrat ya da yağın kısıtlanması her zaman kolay bir diyet planı değilidr.Tüm gıdaları tüketmek ve porsiyonlara dikkat etmek kilo vermeye başlamanıza yardımcı olmak için daha kolay ve daha doğal bir yoldur.Porsiyon boyutlarınızı ölçtüğünüzde ve izlediğinizde, doğal olarak kilo vermenize yardımcı olabilecek bazı kalorileri kesmiş olursunuz.


Dengeli bir diyetle yemek tüketin

Doğru gıdaları yemeniz, kilo vermenize ve ondan uzak durmanıza yardımcı olmak için uzun bir yol kat edecektir.Dengeli bir diyet yemek demek, vücudunuzun çalışması için gereken her besin maddesinin yeterli miktarını tüketmeniz demektir.Günlük besin ihtiyacınızı karşılamanıza yardımcı olması için her bir yiyecek ve gıda grubunun önerilen porsiyonlarını tüketmeniz gerekecek. Porsiyon boyutlarınızı ölçmek, bunu yönetmenize yardımcı olabilir.Ayrıca her gıdayı tüketmeye dikkat edin. Örneğin, her sebze size farklı sağlıklı vitamin, mineraller ve antioksidanlar sunar.


Her öğünde protein tüketin


Protein diyetinizde inanılmaz miktarda bir besindir. Ayrıca, kilo kaybınızı desteklemeye yardımcı olucaktır.Kilo vermeye yardımcı olmak için daha yağsız etlere odaklanmalısınız. Balık, yağsız sığır eti, kümes hayvanları, yumurta, az yağlı süt ürünlerinin yanı sıra farklı tohum ve fındık gibi çeşitleri tüketin.Her bir öğünde bir porsiyon protein ekleyin ve günlük minimum ihtiyacınızı karşılamanıza yardımcı olmak için çerez ekleyin.


Sebze ve meyve tüketin


Bu, size çok az kaloriye gereksinim duyduğunuz besin öğelerini sağlayacaktır


Tam tahıl tüketin


% 100 tam tahıl seçmek diyetinize lif, protein ve diğer gerekli besin maddelerini ekleyebilir.kahverengi pirinç, kepekli buğday, darı, ve bütün tahıl yulafı.


Su için

Su içmek kilo vermeye yardımcı olur ayrıca bir çok faydası vardır.Tavsiye edilen 8-13 bardak su içmek, kilo kaybınızı destekleyecek


Düzenli olarak egzersiz yapın


Düzenli bir egzersiz rutinine girmek kilo kaybınızı desteklemenize yardımcı olabilir ve genel sağlığınızı geliştirir.


Uyku kalitenizi artırın

Kalitelisiz uyku çekmeniz k genel zihinsel ve fiziksel sağlığınızı kötüleştirir . 8 saat uyuduğunuzdan emin olmaya çalışın.Yatmadan önce en az 30 dakika önce tüm elektronik cihazları kapattığınızdan emin olun. Bu, bilgisayar, iPod, cep telefonu vb. Anlamına gelir.Bunlar dan çıkan ışık sirkadiyan sisteminizle iletişim kurar, uykusuzluğa neden olur.


Her şeyi bir anda değiştirmeye çalışmak, sisteminizi tamamen zorlar ve yapmaya çalıştığınız değişiklikleri yapmaya zorlaştırır.Kilo verme kararını verdikten sonra, izleyebileceğiniz bazı gerçekçi ve ulaşılabilir hedefler belirleyin.Hedef ayarı, harekete geçmenize yardımcı olur ve bu işlemi yaparak bazı kilo verme sonuçlarını görmeye başlarsınız.
 
Melis ank

Melis ank

Aktif Üye
Üye
#2
Ben çok dengeli ve düzenli besleniyorum. Diyetim de sebze, et ve bakliyat mutlaka vardır. Ayrıca düzenli egzersiz yapıyorum. Su içmeyi sevmediğim için kendi hazırladığım meyve sularını tüketiyorum. Tüm bu alışkanlıklarım sayesin de ideal kiloya sahibim . Yaşıma boyuma göre kilom çok iyi.Bir düzen oluşturarak herkes ideal kiloya sahip olabilir diye düşünüyorum
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
#3
Obezite günümüzün sağlık problemlerinden biri. Beraberin de bir çok hastalığa davet çıkaran obezite ayrıca kişilerde özgüven eksikliği yaratmaktadır. Fazla kiloya sahip olanlar uygun bir vücut kütlesine sahip olmak için diyetiysen yardımı almaktadır. Her bir diyet programı kişiye özeldir. Bu yüzden internette gördüğünüz her diyet listesini uygulamaya kalkmayın. Farklı kilo verme yaklaşımları farklı insanlar için çalışır. Yaşam tarzı değişişklikleri egzersiz ve sağlıklı beslenme ile fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. Sevgili takipçilerimiz konu ile ilgili yorum ve önerilerinizi bizlerle bu başlık altın dan paylaşabilirsiniz.
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
#4
Birçok diyet veya fiziksel aktivite ürünü ve programı, uzun süreli kilo kaybıyla ilgili büyük taahhütte bulunur. Hangilerinin sizin için nasıl çalışacağını bilemezsiniz. Taahhüt, sıkı çalışma ve birçoğu için tam bir yaşam biçimi gerekiyor. BU noktada bir doktora diyetisyene görünmeniz gerekir. Doktorunuz size fazla kilolu veya obez olduğunuzu söylerse, kilo vermeye çalışmanız önemlidir. Ancak doğru destek ve iyi bir planla, sağlıklı bir kilo elde edebilirsiniz. Kilo vermenin en iyi yolu, vücudunuzun gereksinim duyduğu besin ve enerjinin doğru karışımını elde etmektir.
 

Benzer Konular