1. Dişeps

    Dişeps Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul

    Evli erkeğin evrimi

    Konu, 'İtirazım Var Asabiyim Ben' kısmında Dişeps tarafından paylaşıldı.

    :boink:EVLİ ERKEĞİN EVRİMİ: :dilektut:6. hafta: Seni seviyorum
    :boink:6. ay: Tabii ki, seni seviyorum
    :rtfm:6. yıl: Seni sevmesem çoktan çeker giderdim

    :dilektut:6. hafta: Aşkım, ben geldim
    :boink:6. ay: Selam!
    :rtfm:6. yıl: Annen ne yemek yapmış?


    :dilektut:6. hafta: Zahmet etme, ben açarım
    :boink:6. ay: Ben açayım mı kapıyı?
    :rtfm:6. yıl: Yahu şu kapıya baksanıza!


    :dilektut:6. hafta: Sevgilim, Ayşe telefonda
    :boink:6. ay: Seni arıyorlar
    :rtfm:6. yıl: Telefoooon!


    :dilektut:6. hafta: Zor bir çocukluk geçirmişsin
    :boink:6. ay: Senin anan da cins ha
    :rtfm:6. yıl: Ulan tam da anana çekmişsin


    :dilektut:6. hafta: Bu yaz seni Venedike götüreceğim
    :boink:6. ay: Tatilde Ankara ya gitsek ne olur?
    :rtfm:6. yıl: Niye, evin suyu mu çıktı?


    :dilektut:6. hafta: Bu yüzüğü inşallah seversin
    :boink:6. ay: Resim çerçevesi aldım, her zaman lazım
    :rtfm:6. yıl: Şu parayla kendine bir şey al


    :dilektut:6. hafta: Hangi filmi görmek istersin?
    :boink:6. ay: Evita ya gidelim mi?
    :rtfm:6. yıl: Evita yı gör, ben çok beğendim


    :dilektut:6. hafta: Üzülme sevgilim, leke yapmaz
    :boink:6. ay: Dikkat etsene yahu!
    :rtfm:6. yıl: Amma da sakarsın be kadın!


    :dilektut:6. hafta: Ben pek bu fikirde değilim
    :boink:6. ay: Bu konuda yanlış düşünüyorsun
    :rtfm:6. yıl: Saçma sapan konusma, Alla sen


    :dilektut:6. hafta: Yaptığın yemeklere de bayılıyorum
    :boink:6. ay: Bu akşam ne yiyoruz?
    :rtfm:6. yıl: Gene mi makarna!


    :dilektut:6. hafta: Bir şey içer misin?
    :boink:6. ay: Bir Martini içerim
    :rtfm:6. yıl: Gene buz koymayı unutmuşsun


    :dilektut:6. hafta: Bu elbise sana çok yakışmış
    :boink:6. ay: Bir elbise daha mı aldın?
    :rtfm:6. yıl: Kaç para verdin buna?


    :dilektut:6. hafta: Özür dileyecek bir şey yapmadın ki
    :boink:6. ay: Biraz dikkat etsene be kızım
    :rtfm:6. yıl: Hay senin eline...


     
  2. juju

    juju Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.692
    Beğenilen Mesajlar:
    213
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    çok beyendim hepside dogru valla tşkler
     
  3. Dişeps

    Dişeps Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Rejaa ederim jujucum:ehi:
     
Evli erkeğin evrimi konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. evli erkegin evrimi...

    evli erkegin evrimi...

    6. hafta: Seni seviyorum 6. ay: Tabii ki, seni seviyorum 6. yıl: Seni sevmesem çoktan çeker giderdim 6. hafta: Aşkım, ben geldim 6. ay: Selam! 6. yıl: Annen ne yemek yapmış? 6. hafta: Zahmet etme, ben açarım 6. ay: Ben açayım mı kapıyı? 6. yıl: Yahu şu kapıya baksanıza! 6. hafta: Sevgilim, Ayşe telefonda 6. ay: Seni arıyorlar 6. yıl: Telefoooon! 6. hafta: Zor bir çocukluk geçirmişsin...
  2. Evli Erkekler Ne İster

    Evli Erkekler Ne İster

    erkekler ne ister evli erkekler ne ister evli erkek Evli erkekler ne ister?Evli bir erkek ne ister yada ne mi düşünür? İşte bu soruların yanıtları... Evlendiğiniz erkeği zaman zaman anlayamadığınızı mı düşünüyorsunuz? "Bunu yaparken ne düşünüyor?" diye merak mı ediyorsunuz? İşte size ipuçları... Ona hediye olarak ne almalı? İçinde sizin en sevdiği fotoğrafınız olan bir...
  3. Erkeklerin evrimi

    Erkeklerin evrimi

    Erkekler evlendikten sonra nasıl değişir? İşte 6. haftadan 6. yıla kadar evli bir erkeğin evrimi.. 6. hafta: Seni seviyorum 6. ay: Tabii ki, seni seviyorum 6. yıl: Seni sevmesem çoktan çeker giderdim 6. hafta: Aşkım, ben geldim 6. ay: Selam! 6. yıl: Annen ne yemek yapmış? 6. hafta: Zahmet etme, ben açarım 6. ay: Ben açayım mı kapıyı? 6. yıl: Yahu şu kapıya baksanıza! 6. hafta: Sevgilim,...
  4. Evli erkeğin duasına karşılık evli kadın duası

    Evli erkeğin duasına karşılık evli kadın duası

    Evli erkeğin duasına karşılık evli kadın duası :D:D EVLi KADIN DUASI Allahim lutfen bana; Deniz kadar etkileyici bakislari olan ve yakisikli (Aliye), Ferit kadar kibar ve olgun (Bir Dilim Ask), Selim kadar zeki ve zengin (Bir istanbul Masali), Baran kadar karizmatik (Haziran Gecesi), Cem kadar sadik ve eglenceli (Avrupa Yakasi), Polat kadar guclu (Kurtlar Vadisi) Mithat kadar becerikli...
  5. evlilik sonrası erkeğin evrimi

    evlilik sonrası erkeğin evrimi

    EVLİLİK SONRASI ERKEĞİN EVRİMİ 6. HAFTA DA 6. AY DA 6. YIL DA Seni seviyorum Tabii ki, seni seviyorum Seni sevmesem çoktan çeker giderdim Aşkım, ben geldim Selam! Annen ne yemek yapmış? Zahmet etme, ben açarım Ben açayım mi kapıyı? Yahu su kapıya baksanıza! Sevgilim, Ayşe telefonda Seni arıyorlar Telefoooon! Zor bir çocukluk geçirmişsin Senin anan da cins ha Ulan tam da anana çekmişsin...

Sayfayı Paylaş