Gebelik testi negatif çıkmasına rağmen hamile olabilir miyim?

  • Konbuyu başlatan Kayıtsız Üye
  • Başlangıç tarihi

bebişimi buldum

Forum Okuru
Canlarim merhaba bende kandan 3 kez baktirdim negatif çıktı ama bugün 11 gün geçti kandan 66.55 çıktı yani hamileyim umudu kesmeyin Rabbim verdimi veriyo
 

Eymenin annesi

Forum Okuru
Size birsey soracaktim benim 2 yasinda bir oglum var esim ikinciyi istiyo acaba emzirenlerdr hamilelik belirtileri neler basina gelen varsa yardimci olabilir mi?
 

Uzman SühaN

Administrator
Emzirme döneminde kesin gebelik bulgusu için hcg testi yaptırın.Şayet gebelik söz konusuysa mutlaka hekim takibinde olun.Emzirme döneminde gebelik anne ve bebek için risk taşıyabilir
 

Betül Çolak

Forum Okuru
Region bir gün gecikti dayanamayıp bi gün önce test yaptım silik iki çizgi ertesi gün yaptım negatif çıktı hamilelik belirtileri m var ama kafam çok karıştı hamilemiyimidir lütfen biri cevap versin
 

Betül Çolak

Forum Okuru
Reglim bir gün gecikti dayanamayıp bi gün önce test yaptım silik iki çizgi ertesi gün yaptım negatif çıktı hamilelik belirtileri m var ama kafam çok karıştı hamilemiyimidir lütfen biri cevap versin
 

beybi:))))

Forum Okuru
Arkadaşlar hamilelik testi yapıp da negatif çıkanlar ne olursa olsun mutlaka kan testi yaptırın. Adetim 2 gün ,4 gün geçtikten sonra test yaptım ikisi de negatif çıktı.7.gün hastaneye kan vermeye gittim. kanı verdim ve bir hamilelik testi daha yaptım oda negatif çıktı.hamile olmaktan umudu kestim.aynı gün kan tahlilinde 3 haftalık hamile olduğum çıktı.. hiç testle ugraşmayın kan testi yaptırın.aile hekimleri ücretsiz yapıyor zaten..:baby::baby::baby:
 

Cnnrose

Forum Okuru
Merhabalar bnmde adetim 6 gun gecikti hic gecikme olmazdi bu zamana kadar 2 yildir bebek istiyoruz bugn kanda gebelik testi yaptrdim negatf cikti hasta da olamiorum napsam ben
 

Zelka

Forum Okuru
Merhaba bende aynen ne yapıcağımı bilmiyorum adetim 3 gün gecikti aşırı sancım var adet oluyormuş gibi adet değilim ilk defa böyle bişey yaşıyorum ultra erken gebelik testi yaptım negatif neden adet olmuyorum pskolojikmidir neden bukadar sancım var off off
 

Gift

Forum Okuru
Benim adetten önce hep koyu kahve lekem gelir bilirim ki adet olucamm.bu defa acik kahve geldi ama adet olmadim henüz. Bugun 23.gunum. sizce hamile olabilir miyim?kasik agrim falan da var. Bugun erken gebelik testi yaptim negatif cikti. Lütfen cevap yazar misiniz:(
 

numanın.ozgesi

Yeni Üye
Üye
Kızlar size bişey sorcam butun yazışmalarınızı okudum adetim 6 gün gecikti ve normalde hiç geçikmez göguslerim falanda sis değil ve acımıyor ama sıksık idrara çıkıyorum ve akıntım var anı bi hareket yaptığımda kasıklarımı igne batırıyolar sanki 3 4 saniye bişey sürüo acısı 2 kere gebelik testi yaptım ve negatif çıkıo ne benim durumuma benzeyen hamile kalan varmı acba?
 
Üst