Teşekür ederim umarım kötü bişey olmaz çok saolunYok olmaz 30 dk dinleniyorsun hastaneden çıkıyorsun
Teşekür ederim umarım kötü bişey olmaz çok saolunYok olmaz 30 dk dinleniyorsun hastaneden çıkıyorsun
Rica ederim canım çok geçmis olsun Hayırlı haberler alırsın inşallahTeşekür ederim umarım kötü bişey olmaz çok saolun
Çok teşekür ederim çok saolunRica ederim canım çok geçmis olsun Hayırlı haberler alırsın inşallah
Yıllar önce olmuştum bende dediğiniz işlemden çok az miktarda sizi rahatlatacak şekilde anestezi veriliyor bu gerginliğinizi ve ağrılarınızı azaltacaktır mutlak suretle yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Geçmiş olsun.
Senin sorun neydi ki canımAblam benim sorumu da cevaplayabilir misiniz 🙁