1. Angel_tears

    Angel_tears Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.737
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul

    Geleceksin değilmi

    Konu, 'Duygu Yüklü Yazılar' kısmında Angel_tears tarafından paylaşıldı.

    Kimsenin yoklugu bu kadar korkutmazdı beni..Kendimi zor günlerin kızı görürdüm ya,hiçbir güçlüğün beni,bırak yıkmayı,sendeletmeyeceğini bile düşünürdüm.oysa şimdi yarımım ve sen böylesine uzakken benden hiçbir zaman tam olamayacagımıda ßiliyorum."Tasalanma"Diyeceksin,tasalanmayayım ama kendime bakıyorumda birkaç umut Kırıntısı dışında hiçbir şey göremiyorum.Nerede oldugunu bilmek yada dönecegin umuduyla yaşamakta kandırmıyor beni.Her Sabah sensiz uyanmaktan ,her günün sensiz geçmesinden korkuyorum artık.bu yüzden uyanmak istemiyorum uyudugum uykulardan..ve geceler...
    Ne yıldızları görebiliyorum ne gecenin sesini duyabiliyorum.Saniyelerin ne kadar uzun oldugunu görüp şaşırıyorum.ßildigim bütün hasret şarkılarını defalarca söylüyorum.Sesimi kendim bile duymuyorum.Senden bir iz görecegim diye sokaklara cıkmıyorum artık.Bu kentin heryerinde sen varsın biliyorum.Yaşamaksa yaşıyorum elbette .
    şairin dedigi gibi ;senden uzak olsada nerde olsa yaşıyor insan; yoklugunu kabul etmek böylesine zorken hiç olmama ihtimalini düşünemiyorum bile.beklicem Seni Zor olacak cok zor olacak ama beklicem.Ne olursa olsun sOnunda ne beklerse beklesin beni ve hatta sensizlik bile...
    bu yarım yüregin diger yarısı yani sen;
    Geliceksin değil mi ? < Konu Resmi..>

    Gelmessen eksik kalıcam....Ve asla tamamLanamicam....

    '' sen oralarda ben buralarda

    dinmek bilmeyen acım bağrımda Sensiz geçen gün kapkara bana
    Gel ne oLur...!!
    Gel ne oLur...!!




     
Geleceksin değilmi konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. yalan dünya değilmisin ilahisi

    yalan dünya değilmisin ilahisi

    muhammedi benden alan yalan dünya değilmisin dünya yalan beni benden alan beni ilahisi Kim umar senden vefâyı Yalan dünyâ değil misin? Muhammed-ül-Mustafâyı Alan dünyâ değil misin? Yürü hey vefâsız yürü Sensin hod bir köhne karı Nice yüzbin erden geri Kalan dünyâ değil misin? Kimisini nâlân edip Kimisini giryân edip Âhir-i kâr üryân edip Soyan dünyâ değil misin? Kasdedip halkın özüne Toprak...
  2. Yüreğimin Yarısı...Geleceksin Değilmi..?

    Yüreğimin Yarısı...Geleceksin Değilmi..?

    Kimsenin yokluğu bu kadar korkutmazdı beni. Kendimi zor günlerin adamı görürdüm ya hiçbir güçlüğün beni bırak yıkmayı sendeletmeyeceğini bile düşünürdüm. Oysa şimdi yarımım. Ve sen böylesine uzakken benden hiçbir zaman tam olamayacağımı da biliyorum. “Tasalanma” diyeceksin tasalanmayayım; ama kendime bakıyorum da birkaç umut kırıntısı dışında hiçbir şey göremiyorum. Nerede olduğunu bilmek...
  3. adet mi değilmi?

    adet mi değilmi?

    slmnalykm kızlar 24 hazrn pazar akşam üstü adet başlangıcı gibi lleke ve biraz da kan geldi çmşrıma sonra kesidi dün akşama kadar gelllmedi sonra gene azcık leke gibi gellmiş çmşrma ve gerisi gene yok hala bu ne iştir ? ANLLLAYMADIM? YARDIMCI OLUN KIZLLAR?:d050::d050::d050:
  4. buhar kazanlımı yoksa değilmi

    buhar kazanlımı yoksa değilmi

    Ben küçük ev aletlerimi alacağım ütü almak istiyorum bazı araştırmalar yaptım uhar kazanlı tefal iyi diye gördüm yorumlarda sizce nasıl??
  5. Demek değilmi?

    Demek değilmi?

    Irem sahte cennet demek değilmi ?

Sayfayı Paylaş