Etiketler:
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Gusül Abdesti Alırken Nelere Dikkat Edilir biliyor musunuz

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    Selam arkadaşlar bana acil tarafından Gusül Abdesti Alırken Nelere Dikkat Edilir konusunda bilgi aktarırsanız çok sevinirim.

     
  2. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.355
    Beğenilen Mesajlar:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
Gusül Abdesti Alırken Nelere Dikkat Edilir biliyor musunuz konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Gusül Abdesti Alırken Banyoya Hangi Ayakla Girilir biliyor musunuz

    Gusül Abdesti Alırken Banyoya Hangi Ayakla Girilir biliyor musunuz

    Merhaba arkadaşlar ben gusül abdesti konusunda tam olarak bilgi sahibi değilim etrafımda ki arkadaşlarıma soruyorum doğrusunu söylemek gerekirse herkes farklı bir şey diyor sanırsam kimse doğru olanı bilmiyor. Acaba Gusül Abdesti Alırken Banyoya Hangi Ayakla Girilir siz biliyorsanız bana yazar mısınız?
  2. Abdest Alırken Gülmek Abdesti Bozar Mı biliyor musunuz

    Abdest Alırken Gülmek Abdesti Bozar Mı biliyor musunuz

    Selam arkadaşlar ben geçen abdest alırken bir şey oldu güldüm abim abdest alırken gülünmez abdestin bozuldu dedi bu doğru mu ben ilk defa duydum acaba Abdest Alırken Gülmek Abdesti Bozar Mı ?
  3. Gusül Abdesti Alırken Sivilce Patlarsa abdest bozulur mu

    Gusül Abdesti Alırken Sivilce Patlarsa abdest bozulur mu

    arkadaşlar Gusül Abdesti Alırken Sivilce Patlarsa acaba alınan gusül abdesti bozulur mu bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın Gusül Abdesti Alırken Sivilce Patlarsa bozulur mu diye:S
  4. Kadınlar gusül alırken nelere dikkat etmeli ?

    Kadınlar gusül alırken nelere dikkat etmeli ?

    Selamün aleyküm. Size iki sorum olucak birinci sorum kadınlar ay halinden sonra gusul abdesti alırken yada eşler arası münasebetten sonra gusul niyetini aynımı yapmalı yoksa farklımı olmalı.Duydumki bazı bayanlar ay halinden sonraki gusle niyet ederken ;Niyet ettim adet guslünü almaya diyor, yada eşler arası münasebetten sonra niyet ettim karıkoca guslünü almaya diyor.Niyetler böylmi olmalı ?...
  5. Gusül abdesti alırken idrar gelmesi durumunda ne yapalım ?

    Gusül abdesti alırken idrar gelmesi durumunda ne yapalım ?

    Gusül abdesti alırken idrar gelmesi durumunda ne yapalım ? Diyelim ki gusül abdesti alıyoruz tam çıkacağız ama çiş durumu var yani çiş yapmak gerekiyor. bunu ertelemek mi lazım gusülü bitirip sonra çiş yani idrarı yapmak mı lazım yoksa idrarı yapıp sonra mı gusül almak lazım. Diyelim ki namaz kılacam ve böyle bişey geldi başıma ne yapmam gerekiyor teşekkür ediyorum.

Sayfayı Paylaş