Gebelik testinde ikinci çizginin silik çıkması sizin hamile olduğunun belirtisidir. Tamamen emin olmak adına birde kan testi yaptırmanızı tavsiye ederiz. Şimdiden hayırlı olsun😉Kızlar benimde adetimi 3 gün geçti test yaptım sonuç silik çizgi çıktı adeti 28 nisandı en son tarihim yumurtlama dönemimde ilişkiye girdik eşimle ve hiç gecikmem olmazdı genelde sizce gebelik olasılığı var mı
Kızlar benimde adetimi 3 gün geçti test yaptım sonuç silik çizgi çıktı adeti 28 nisandı en son tarihim yumurtlama dönemimde ilişkiye girdik eşimle ve hiç gecikmem olmazdı genelde sizce gebelik olasılığı var mı
Kızlar benimde adetimi 3 gün geçti test yaptım sonuç silik çizgi çıktı adeti 28 nisandı en son tarihim yumurtlama dönemimde ilişkiye girdik eşimle ve hiç gecikmem olmazdı genelde sizce gebelik olasılığı var mıEkli dosyayı görüntüle 77014
Merhaba, hcg değeriniz gebelik lehine. Bu aşamada usg ile teyidi için hekime görünün. Sağlıklı gebelik geçirmeniz dileği ile..