Uzman SühaN
Administrator
Merhaba, bahsettiğiniz şekil de bir birliktelikle gebe kalmak mümkün değil + mensiniz normal periyotta gerçekleşmiş hamile değilsiniz.
Biz eşimle yaklaşık 6 aydır ilişkiye giriyoruz çocuk istediğimiz için ama olmuyor bende adet düzensizliği var doktora çıktım ilaçta kullandım geçmedi bu düzensizlik herhangi bir sağlık sorunumda yok yumurtalıklarımda çocuğu çok istiyoruz ama stres yapıyorum çok olmuyor diye nasıl kurtulurum bu düşünceden yada yaşayan biri varmı.