1. edanurhymn

    edanurhymn Forum Okuru

    hamilemiyim ben acaba

    Konu, 'Bilmedikleriniz' kısmında edanurhymn tarafından paylaşıldı.

    Meraba banada yardimci olurmusunuz?Esimle yumurtlama döneminde birlikte olduk ve 2 haftadir kasiklarimda agri ve siskinlik ,Göhüslerimde aci var midem bulaniyodu basim donuyo son 2,3 gundurde belirtiler kayboldu adetimin gecikmedinede 4 gun var sizce hamile olabilir miyim lütfen cevap verin
     
  2. *BEYZA*

    *BEYZA* Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    15.213
    Beğenilen Mesajlar:
    2.284
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba , belirtilere dayanarak gebelik teşhisi yapmak yanlış ve yanıltıcı olur.Belirtiler mens olabileceği gibi gebelikte olabilir.Bu yüzden gecikmeniz olursa en az 3 günlük test yaparsınız.
     
hamilemiyim ben acaba konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. acaba hamilemiyimmm birisi ilgilenebilir mi benimle

    acaba hamilemiyimmm birisi ilgilenebilir mi benimle

    acaba hamilemiyimmm merhaba arkadaşlar bişe öğrenmek istiyorumm acaba 10 günlükken eczaneden test alıp yapsam hamileysem çıkarmı acaba çok merak ediyorumda daha adet günüme var bide 10 günlükken belirtiler olurmu acaba yardımcı olursanız sevinirimm :shootout:
  2. acaba hamilemiyim nası bilcem ben ya

    acaba hamilemiyim nası bilcem ben ya

    acaba hamilemiyim slm ben 17 yaşında bekar bi insanımm erkek arkadaşımla birlikte oldukk ve hamilelik şüphelerimm var ilk olarak vajinal akıntım arttı ve sonra hafif olarakk göğüslerimde damarlaşmalarr olduu ve sırtımda ağrılar olduu hamile kalma olasılığımm ya 12.05.2011 yada 15.05.2011 gebelik testi yaptımm ama testinn son kullanma tarihi geçmiş sonuçç negatif çıktıı regl günümde 12.06.2011...
  3. Kızlar acaba ben hamilemiyim yardım

    Kızlar acaba ben hamilemiyim yardım

    ben bi hafta önce test yaptm ve testte 2. çizgi silik çıktı ve pazrtesi gün doktora gttim ve kan testinde 32,93 çıktı ama açık renkte kan geliyo bu ne demek sizce hamile değilimdir diye çok korkuyorum 5 ay öncede kürtaj olmuştum
  4. Tiskinmem ve bulantım var acaba ben hamilemiyim???

    Tiskinmem ve bulantım var acaba ben hamilemiyim???

    merhaba arkadaşlar:6: ben yeni üyeyim ve hamile olup olmadığı merak ediyorum.. yaklaşık 1 ay eşimle hiç korunmadan ilişkiye girdik. reglim bittikten 1 gün sonra tekrar ilişkiye girdik ve ben 5 gün sonra test yaptım negatif çıktı.. temmuzun 6sında regli olmam gerekiyor daha var fakat şuanda aşırı uyku hali yorgunluk sevdiğim yiyeceklerden tiksinme var.. ben hamile olabilir miyim? test yapsam...
  5. 15 gündür adet olmuyorum acaba ben HAMİLEMİYİM???

    15 gündür adet olmuyorum acaba ben HAMİLEMİYİM???

    MERHABA , BU GÜN 15 GÜN OLDU ADETİM GEÇİKELİ 5. GÜN KAN TESTİ YAPTIM ÇIKMADI.DÜN EVDE TEST YAPTIM YİNE BİŞİ YOK İLK DEFA BU KADAR GEÇİYOR. ARA ARA KASIKLARIM VE BELİM FECİ ŞELİKDE AĞRIYOR. BAZEN ADET OLDUM DİYİYORUM AMA YİNE BİŞİ YOK. ÇILDIRMAK ÜZEREYİM. HARARET BASIYO SÜREKLİ HEMİLEDE DEGİLİM NE OLDU BANA FİKRİ OLAN VARMI ACİLLLLL

Sayfayı Paylaş