Etiketler:
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Hamileyim amma sevinemiyorum çok kilo aldım çooook

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    Kızlar ben ilk hamileliğimde çok kilo aldım. 38. haftada doğum yaptım ama 1 yıl oldu hala kilolarımın tamamını veremedim. Dile kolay ben tam 21 kilo almışım kızlar. Bu süreçte ne yapmam lazım. Bebeğimi halen emziriyorum. Harekette yapıyorum ama ne bilim ya kendimi çok çirkin ve değersiz hissediyorum. Ben bu kilolarımı bebeğime zarar vermeden nasıl vereceğim yaa. Sizlerde kaç zaman sonra bu kilolar tamamen gitti. Ne yaptınız bunları bana aktarır mısınız. Lütfen bana destek olacak şeyler olun lütfen. Ben şimdi bu kiloları verebileceğim dimi. Eşimde beni beğenmiyor hissediyorum biliyorum off allahım yaaa :S
     
  2. CeMoŞ

    CeMoŞ Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.842
    Beğenilen Mesajlar:
    1.099
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    hımmmm
    sevgili misafirimiz hamilelikte kilo artışı normaldir bunun için üzülmeyiniz şuan bebek emziriyorsunuz ve bebeğinizin sütünüzle gelen vitamine ihtiyacı var
    size tavsiyem bebeğinizi sütten kesemeyi bekleyin doğum sonrası kilo verme yöntemlerini deneyinn

    ve kendinizi hiçte çirken ve değersiz hisetmeyin çünkü siz bir annesinizz daha ne olsunn :D:D bu sıkıntılarınız kısa zamanda çözülecektirr ben halen veremedim kilolarımıı kendinizle barışık olun hayatın ve bebeğinizle geçirdiğiniz zamanın değerini bilinn


    ayrıca doğumdan sonra kilo verme yöntemleri içinde BURAYA tıklayınız


    bol egzersizli günlerr :D:D
     
Hamileyim amma sevinemiyorum çok kilo aldım çooook konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. hamilelik dönemimde neden bu kadar kilo aldım

    hamilelik dönemimde neden bu kadar kilo aldım

    hamilelikte 30 kilo aldım gebelikte çok kilo aldım hamilelikte 20 çok alanlar Büyümekte olan cenin, gebelik sırasında aldığınız kiloların yarısından azından sorumludur. Kilo alma, vücudunuzdaki dokularda, sıvılarda ve vücut yağı depolarında oluşan değişikliklerin sonucu olarak da meydana gelir....
  2. Hamilelikte kaç kilo aldınız??

    Hamilelikte kaç kilo aldınız??

    Slm hamişler ve hamiş kalmak isteyenler..Ben 5.ay'ı mı doldurmak üzereyim 21.haftamzdayz (hamd olsun) 49 kilo hamile kaldım şuan 53, 53.5 arasnda gidip geliyorum.Merak ettiğim diğer hamişlerin kilo durumu..Şuan kaçncı haftadasnz kaç kilo aldnz ya da bnm hafta'mda kaç kiloydunuz??Yemekten asla ksmıyorum canım ne istiyosa yiyorum çukulata istiyosam hiç affetmen götürrüm.2 günde 1 lt süt biter...
  3. çok mu kilo aldım.

    çok mu kilo aldım.

    ben 3 ay 6 günlük hamileyim 54 kiloydum hamile kaldığımda 2 aylıkken 56 oldum şimdi ise 57,5 kilo olmuşum sizce çok mu kilo alıyorum.:uykucu:
  4. Gebelikte çok kilo aldım diyenler okuyun

    Gebelikte çok kilo aldım diyenler okuyun

    Gebelikte Kilo Artışı Gebelikte Kilo Artışı Hamilelikte Kilo Alımı Hakkında Bilgi Gebelikte de anne adayının hem kendisi hem de bebeği için beslenmesine dikkat etmesi gerekir. Hamilelik süresince öncelikle bebeğiniz için ekstra kaloriye, proteine, vitamine ve minerallere ihtiyacınız vardır. Normal kiloda ki bir anne adayının hamileliği boyunca ortalama alması gereken kilo 9,12 kg....
  5. Kilo aldım zannediyorum hamile olabilirmiyim

    Kilo aldım zannediyorum hamile olabilirmiyim

    Merhaba benim acil bi sorum olcak anal ilişki yaşadım içime boşalma yok bi kaç hafta oldu kendimi kilo almış hissediyorum ama kilom aynı yani hamileysem kilo artışı kaç güne haftaya belli olur midem falan bulanmıyo lütfen cevaplarmısınız analdan hamile kalınırmı kalınırsa ne kadar süreye belli olur bide adetime daha var test yaptırsam çıkar mı

Sayfayı Paylaş