Hamileyim Anneyim Soru Sor

I

iclal-

Yeni Üye
Üye
merhaba lalezar arkadaşım anladığım kadarıyla doğumuna az kalmış Allah yardımcın olsun sağ salim gelsin bebeğin
 
LALEZAR

LALEZAR

Daimi Üye
Üye
Olmaz bir şey inşallah Lalezarcım. Benim teyze kızımın 9. ayda haftasını hatırlamıyorum. Baş aşağıdayken ters dönmüş. Eyvah ben sezeryan mi yapacam ki derken. Bir dahaki kontrolde tekrar ters dönmüş yani olması gereektiği gibi... Allahın işi. Sonra nitekim normal yaptı. O yer kıtlığında o bebek döndü ya oradan şaştık kaldık... :)
İnşallah canım zaten bunları düşünmek için daha erken benim için, sezenyan hiç istemiyorum inş zorda kalmam bunun için ... :)


merhaba lalezar arkadaşım anladığım kadarıyla doğumuna az kalmış Allah yardımcın olsun sağ salim gelsin bebeğin
Yok arkadaşım daha var, mart sonu bekliyoruz kısmetse, gerçi şimdiki bebekler biraz aceleci ama inş benim kuzucukta acele etmez .. :)
 
S

sheker_shey

Daimi Üye
Üye
Laloşum 28 den snra dönüyolar dye kesin bişe yok.Başından beri normal doğuma elverişli pozisyonda da durabilir.Genelde 34 den snra beklenebiliyo normal pozisyonuna gelmesi.Hatta sana şöyle bişe söleyim,normal pozisyonuna gelip tekrar ters durması bile olası yani:)mesela bnm sıpam normal pozisyonuna geçmişti 30.haftada gittiğimzde normal di ama sanki içerde tekrar dönüyomş gibi hissediyorum hareketleriyle.Sen normal doğum istiyosn anladğm kadaryla.Daracık yerde nasl yapıolar bu işleri şaşırıyorum hayret valla hahaha hahaha
 
LALEZAR

LALEZAR

Daimi Üye
Üye
Laloşum 28 den snra dönüyolar dye kesin bişe yok.Başından beri normal doğuma elverişli pozisyonda da durabilir.Genelde 34 den snra beklenebiliyo normal pozisyonuna gelmesi.Hatta sana şöyle bişe söleyim,normal pozisyonuna gelip tekrar ters durması bile olası yani:)mesela bnm sıpam normal pozisyonuna geçmişti 30.haftada gittiğimzde normal di ama sanki içerde tekrar dönüyomş gibi hissediyorum hareketleriyle.Sen normal doğum istiyosn anladğm kadaryla.Daracık yerde nasl yapıolar bu işleri şaşırıyorum hayret valla hahaha hahaha
Evet yaaaa nasıl beceriyorlar değilmi, yani dönüp duruyor bu sıpalar, benimki şu an kesin ayakları aşağıda çünkü durmadan göbek altıma tekmeler yiyiyorum hahaha
 
yoncax

yoncax

Hamiş Melek
Lalezar canım tekrar tebrik ederim seni.Özeline yazmıştım birara çok sevindim gerçekten.Ne çok bekledin ve muradına erdin sonunda.Allahım saglıkla sıhhatle dünyaya getirmek nasib eder inşallah.Bende şu an 2. ye hamileyim tam 31 haftalık oldu geri sayım başladı:)Bebeğin pozisyonunu sormuşsun benim ilk hamileliğimde hep yataydı dönmedi ve sezeryan olduk şimdiki ise en başından beri doğum pozisyonunda ve ilki sezeryan olunca 2.de sezeryan olacak.Bu dönme olayı ile ilgili doktorumuz 37ye kadar dönmesi lazım demişti tabi ne zaman olacağı sanırım pıtırcıklara kalmış:)Öptüm seni...
 
LALEZAR

LALEZAR

Daimi Üye
Üye
Lalezar canım tekrar tebrik ederim seni.Özeline yazmıştım birara çok sevindim gerçekten.Ne çok bekledin ve muradına erdin sonunda.Allahım saglıkla sıhhatle dünyaya getirmek nasib eder inşallah.Bende şu an 2. ye hamileyim tam 31 haftalık oldu geri sayım başladı:)Bebeğin pozisyonunu sormuşsun benim ilk hamileliğimde hep yataydı dönmedi ve sezeryan olduk şimdiki ise en başından beri doğum pozisyonunda ve ilki sezeryan olunca 2.de sezeryan olacak.Bu dönme olayı ile ilgili doktorumuz 37ye kadar dönmesi lazım demişti tabi ne zaman olacağı sanırım pıtırcıklara kalmış:)Öptüm seni...
Ayy ne çok sevindim seni gördüğüme bilemezsin, eskileri hatırladım, maşallah maşllah sana... biz birinciyi beklerken sen ikinciye hamile kalmışsın bile, araları az olucak ama sen çalışmıyordun hatırladığım kadarı ile senin için o kadar sorun olmaz ikisi birden büyür, inşallah sağ salim bu bebeğini de kucağına alırsın canım, ilkin neydi unutmuşum kusuruma bakma, inşallah bu sefer değişiktir, ikisinide tadarsın, yinede Allahtan sağlıkı hayırlı evlat dileyelim tabikida, yine benden önce doğuracaksın azcık kıskandım :) şaka şaka canım Allahım herkesin gönlüne göre versin inşallah, dönme konusunda bilgim yoktu, okumamaşım da merak edip nedense, verdiğin bilgiler içinde tşk ederim canım, bende seni ve bebeklerini çok öpüyorum Lalezar teyzeleri olarak :D
 
Mira

Mira

Üye
Üye
kızlar 2.hamileliğimi yaşıyorum.daha oğlum 1.5 yaşında zor günler bekliyo beni :( ama asıl sorun o değil bebeğim olacağı için mutluyum aslında.doktorum plesanta aşağıda dedi.bu beni çok korkuttu.böyle bi durumla karşılaşan oldumu ne olur paylaşın benimle.13 haftalık hamileyim.bebeğime bişey olurmu...korkuyorum :((
 
LALEZAR

LALEZAR

Daimi Üye
Üye
kızlar 2.hamileliğimi yaşıyorum.daha oğlum 1.5 yaşında zor günler bekliyo beni :( ama asıl sorun o değil bebeğim olacağı için mutluyum aslında.doktorum plesanta aşağıda dedi.bu beni çok korkuttu.böyle bi durumla karşılaşan oldumu ne olur paylaşın benimle.13 haftalık hamileyim.bebeğime bişey olurmu...korkuyorum :((
Allah tamamına erdirsin inşallah önemli bir sorun değildir canım, bu konuda bilgim yok malesef..
 
yoncax

yoncax

Hamiş Melek
Ayy ne çok sevindim seni gördüğüme bilemezsin, eskileri hatırladım, maşallah maşllah sana... biz birinciyi beklerken sen ikinciye hamile kalmışsın bile, araları az olucak ama sen çalışmıyordun hatırladığım kadarı ile senin için o kadar sorun olmaz ikisi birden büyür, inşallah sağ salim bu bebeğini de kucağına alırsın canım, ilkin neydi unutmuşum kusuruma bakma, inşallah bu sefer değişiktir, ikisinide tadarsın, yinede Allahtan sağlıkı hayırlı evlat dileyelim tabikida, yine benden önce doğuracaksın azcık kıskandım :) şaka şaka canım Allahım herkesin gönlüne göre versin inşallah, dönme konusunda bilgim yoktu, okumamaşım da merak edip nedense, verdiğin bilgiler içinde tşk ederim canım, bende seni ve bebeklerini çok öpüyorum Lalezar teyzeleri olarak :D
Canım benim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim;Allahım ikimizinde evlatlarını sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasib eder inşallah.Benim ilki kızdı buda erkek,çok şükür iki duyguyuda tadıcam.Senin doğum ne zaman ve cinsiyeti ne?Evet ben çalışmıyorum ama yalnızım canım ya bazen tek hali bile çok zor oluyor,bakalım 2 çocuklu nasıl olacak.Ama doğru ikisi bir arada büyüyüp gidecek.Hayırlısı bakalım...
Bu arada arasıra ''yeni anneler ve bebekleri''isimli topiğe bak.Zaten doğum sonrası hep orda olursun.Çok tecrübeli annemiz oldu:))
 
Son düzenleme:
Üst