merhabalar 2.5 aylik hamileyim bende hamis melek olmak istiyorum
Tamamdır tatlım hayırlı olsun.
merhabalar 2.5 aylik hamileyim bende hamis melek olmak istiyorum
tesekkurler canim cok sagolTamamdır tatlım hayırlı olsun.
bende hamile kalmak isteyenlerdenim 2,5 yaşında bi oğlum var 5 aydır korunmuyoruz adet düzensizliğimde var dr.eğer bebek istiyosan şimdi ilaç vermiyim bu ayda dene dedi her ay yumurtamın çatladığını fak ederdim gerek sıvıdan gerek ağrı ve ateş basmalarımdan bu ay fark etmedim acaba hamile kalmış olabilirmiyim adetime 3 gün var.ilginize tşklr
Bende 6 haftalık hamileyim hamiş melek unvanı almak istiyorum.Teşekkürler
slm ben hamis melek olmakistemiorumnasıl duzeltebilirim yardımcıolurmusunuz tesekkurler
mrhlar ben de hamiş melek grubundayım allaha şükür.beni de ekler misisnizzzzzzzzzzzzz🙂