1. bebişimi istiyorum

    bebişimi istiyorum Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0

    hamişlikte kasık ağrısı

    Konu, 'Gebelik' kısmında bebişimi istiyorum tarafından paylaşıldı.

    Slm hamişler 27 haftalık hamişim özellikle sağ kasığımda ara ara şiddetli arılarım oluyor özellikle akşamları ve geceleri üstelik belimde çok ağrıyo :( benim gibi olan varmı aranızda yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürlerr
     
  2. ahueda

    ahueda Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2011
    Mesajlar:
    328
    Beğenilen Mesajlar:
    74
    Ödül Puanları:
    28
    bebek hareket ettikce kasilmalar oluyor
    bide son haftalarda bebek yerine yerlesecegi zaman ara kasilmalar olur..

    bide genisledikce karnimizda agri oluyor

    ve benim 9 ay boyunca belim cok agrirdi..

    Allah kolay dogumlar nasip etsin ....
     
  3. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    bende irmi yedinci haftaya yeni girdim benimde sol kasigimda bicak saplanir gibi acima oluyor belkide genisliyordur ondandir
     
  4. bebişimi istiyorum

    bebişimi istiyorum Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0

    amın canım inşallah kolay doğum olur 30 lara gelseyim biraz rahatlayacaktım ama anlamadım neden böyle arılarım oluyo
     
  5. sedenim

    sedenim Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    113
    Beğenilen Mesajlar:
    40
    Ödül Puanları:
    28
    ayy ne güzel allah banada nasip etsin o haftaları görmeyi dua edinde benimde oldun kızlar bi bebişim allah bi avazda kurtarsın sizleride
     
  6. bebişimi istiyorum

    bebişimi istiyorum Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Amiinnnn canım çok sağol allah hayırlısıyla her isteyene nasip etsin
     
hamişlikte kasık ağrısı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kasık ağrısı nedenleri

    Kasık ağrısı nedenleri

    kasık ağrısı nedenleri, kadın, erkek, neden olur buyrun bu yazımızda öğrenelim arkadaşlar Zaman zaman sizinde karşı karşıya geldiğiniz sağlık sorunlarından biridir kasık ağrıları. Peki kasıklarda ki ağrınnı nedenleri nelerdir; buyrun bu makalemizde bilgi sahibi olalım Melek'lerim. Tıp dilinde pelvis ağrısı da denen kasık ağrısının, alt karın bölgesinde bulunan; rahim, yumurtalık, tüpler,...
  2. Sağ kasık ağrısı

    Sağ kasık ağrısı

    sağ kasık ağrısı, nedenleri, neden olur, erkek, ve akıntı, ve şişlik, hamilelik belirtisimi, hamilelik, gebelik, hakkında detaylı bilgiler burada arkadaşlar Halk arasında hamilelik belirtisi olarakta bilinen sağ kasık ağrılarının asıl nedenlerini ve bu konuda ki zengin bilgileri, bu makalemizde buluabilirsiniz Melek'ler. Kasık ağrısı üreme organlarından kaynaklandığı gibi, idrar...
  3. Kadınlarda Karın Kasık Ağrısı

    Kadınlarda Karın Kasık Ağrısı

    Kadınlarda Karın Ağrısı Nedenleri nelerdir Kadınlarda Karın Ağrısı Sebepleri neler Kadınların hemen hepsinde görülen karın ve kasık ağrıları umumiyetle adet sancısına yorulur melekler. Ancak bunun üşütme ya da başka rahatsızlıklarla da ilgisi olabilir. Bu yüzden dikkatle takip edip ilerlemesi ya da şiddetlenmesi durumunda bir hekimden yardım almak gereklidir. Bu yazımızda kısaca karın ağrısı...
  4. Hamşlikte şiddetli kasık ağrısı

    Hamşlikte şiddetli kasık ağrısı

    Sevgili melekler :) bugün hamiş olduğumu öğrendim çok mutluyum :) fakat kasıklarımda şiddetli ama kısa süreli ağrı beni tedirgin etti henüz evde olmadığım için doktora gidemedim bu konuda bilgisi olan melekler yardımcı olabilirmi
  5. Kasık ağrısı yumurtlama belirtisi midir

    Kasık ağrısı yumurtlama belirtisi midir

    Kasık ağrım var o sırada cinsel ilişkiye girdik eşimle hamilelik şansı ne kadardır sizce?

Sayfayı Paylaş