Hızlı Kilo Vermenin İpuçları Burada Melekler :)

Hızlı Kilo Vermenin İpuçları Burada Melekler :)
hızlı kilo vermek için
hızlı kilo verme yöntemleri




Yaz aylarına yaklaşmışken, geçen sene üstünüze hokka gibi oturan pembe çiçekli elbise olmuyor, şortlarınızın içine giremiyor musunuz melekler ? Demek ki artık şu fazlalıklarınızdan kurtulmanın zamanı gelmiş te geçiyor bile :) Yapacağınız şeyler basit. Henüz geç olmadan bir egzersiz programı uygulamak ve boğazınızı deyim yerindeyse tutmak. Tabi bazı ayrıntıları atlamazsanız kilo vermeniz de hızlanır. Biz de bu yazımızda işte bu hızlı kilo verme tüyolarını sizlerle paylaşacağız :tik:



- Protein alın, kahvaltı dahil her öğünde…

- Tahıllı ve unlu gıdaları şimdilik ortadan kaldırın. Ekmek ve makarna da kesinlikle bunların arasında yer alıyor.

Akşam Yemeyin

- İşlenmemiş gıdalarla beslenin. Yediğiniz besinlerin yüzde doksanı avlanmış, yakalanmış, yerden toplanmış ya da ağaçtan koparılmış olmalıdır.

- Nişastayı günde sadece bir porsiyona düşürün. Bu porsiyonu akşam yemeğinde tüketmeyin. En iyi seçenekler yulaf ezmesi, patates ve baklagillerdir.

- Meyve konusunda aşırıya kaçmayın. Günde en fazla iki defaya mahsus olmak üzere, şeker oranı düşük, lifi yüksek türden meyveler yiyin. Elma, armut, erik , çilek ve kiraz gibi meyvelerin hepsi çok iyi seçimlerdir. Muz bu sınıfa girmez. Şimdilik meyveler tek başına ya da kuruyemiş veya peynir gibi hafif şeyler eşliğinde yenmelidir. Meyve suyu içmeyi ise bırakmalısınız.

Sütü Azaltın

- Süt ve süt ürünlerini, özellikle de inek sütünü şimdilik azaltın ya da ortadan kaldırın. İstisnai durumlar: Makul oranda peynir ve arasıra da yoğurt ama yağsız olanından değil (haddinden fazla şeker içerir).
- Alkolü azaltın. Araştırmacılar ne derlerse desinler alkolü bırakmanız size sağlığınızdan hiçbir şey kaybettirmez. Alkolde meyvelerden ve sebzelerden alamayacağınız hiçbir şey yoktur.

Zeytinyağı

- Ayçiçek ve mısırözü gibi bitkisel yağlar kullanmayı bırakın. Bunların yerine zeytinyağı kullanın.
- Ne türden yağlarla beslendiğinize dikkat edin. Aldığınız yağ miktarı, bu yağın türünden belki de daha az önem taşır. En kötüleri de kızartmalar, margarin ve hidrojenli ya da kısmen hidrojenli yağlar içeren türden olanlarıdır. En iyisi balıkta bulunan Omega-3′lerdir.

- Adeta saplantılı bir biçimde su için. Her gün en azından sekiz ya da daha fazla büyük bardak…
 
Üst