Etiketler:
  1. baby26

    baby26 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Şehir:
    eskişehir

    idrar rengiyle hamileliğin alakası var mı

    Konu, 'Bilmedikleriniz' kısmında baby26 tarafından paylaşıldı.

    idrar rengım neredyse sefffaf acaba bı baglantı var mı bu durumun hamılelkle

     
  2. SadmiN

    SadmiN ♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.135
    Beğenilen Mesajlar:
    1.159
    Ödül Puanları:
    113
    Merhabalar Sevgili Baby26, hayır idrar renginin hamilelikle alakası bulunmamaktadır. Özellikle sabahları koyu şekilde olan idrar, su ve su ürünlerinin kullanılması ile açık renkli bir hal alır. Dolayısı ile idrar renginin suyu fazla ya da az tüketmekle alakası bulunuyor. Tabiki bazı rahatsızlıklarda renk değişmesi de olur. Ama hamilelikle uzaktan yakından bir ilgisi malesef bulunmamakta.
     
    baby26 bunu beğendi.
  3. baby26

    baby26 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Şehir:
    eskişehir
    peki :( tşk edrm
     
    SadmiN bunu beğendi.
idrar rengiyle hamileliğin alakası var mı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. özlemin rengi var mı?

    özlemin rengi var mı?

    Özlemin Rengi Var Mı ? Sana doğrultuyorum yönümü, yüreğimi… Saçlarımı okşayan rüzgarlara, dipteki acılara, çığ düşmüş yollara… Sensiz kalmayı kaldırmıyor yüreğim kar yüreklim, ölümüne özlüyorum seni. Hasretin yaktığı günlerle geçip gidiyor ömrüm. Seninle bir sokak başında buluşmak, sarılmak, saçlarının kokusundan öpmek, sarılmak, doyasıya kucaklamak istiyorum… Ama sevgim ihanetlere...
  2. gebelikte idrar rengi?

    gebelikte idrar rengi?

    hamilelikte idrar rengi gebelikte idrar rengi hamilelikte nasıl olur idrarın koyu olması gebelikte nasıl olur slm arkadaşlar,gebeliğin ilk ayında idrar rengi nasıl olur bilen varmı?Çok mu açık yoksa çokmu koyu?Ben çok araştırdım kesin sonuca varamadım birde sizlere sormak istedim..
  3. kronik idrar yolları enfeksiyonu için kür var mı ?

    kronik idrar yolları enfeksiyonu için kür var mı ?

    Kızlar yaklaşık 1 senedir bu hastalıkla mücadele ediyorum. Baş edemiyorum da ilaçları kullanıyorum ama yeniden çıkıyor. Acaba bu hastalık için bitkisel bir tedavi var mı ? Bana yardımı olur musunuz lütfen. Kür istiyorum ve nasıl kullanıldığını. Saygılar.
  4. Gaz sıkışmasının Hamilelikle alakası var mı

    Gaz sıkışmasının Hamilelikle alakası var mı

    Merhabalar benim gaz sıkışmalarım oluyo biraz da mide bulantım oluyo ama geçiyo belime sırtıma sancı giriyo nedeni ne olabilir bide bu aralar salgın var hamilelikle alakası yoktur dimi internetde okudum hamile değilim ama onlarda olan belirtiler var ve bende şüphe oluşturuyor
  5. Hamilelik ihtimali Var mıdır ?

    Hamilelik ihtimali Var mıdır ?

    Adet gunumden 1 gun once iliskiye girdim. Ve ardindan tuvaletimi yaptim. Icime bosalmadi ama yinede supheliyim hamilelik riski var midir ?

Sayfayı Paylaş