Bu ay eşimle çocuk istedik ve şuan karnımda Bi batma ve hafif sancı var adetime de 1hafta var Bi fikri olan var mı
Teşekkür ederimVallahi fikir ile kafa bulandırmak yerine adetinize üç gün kala gebelik testi yapmak mantıklı olacaktır. Hamile olabilirsiniz olmayabilirsiniz de 🙂
Teşekkür ederim bende öyle yapayım inşallahBenzer soruların yanıtında hep belirtiyoruz, belirtilerden yola çıkarak gebelik teşhisi yapılmaz diye. Septomlar gebelik belirtisi olduğu gibi , adet öncesi septomlarda olabiliyor. Bu nedenle döneminizde gecikme yaşarsanız yada döneminize 1-2 gün kala gebelik testi yaparak hamile olup olmadığınızı öğrenebilirsiniz.