Kış Mevsimi İçin Diyet Listesi Buyrun...

TİTAN

TİTAN

*Melekler Mekanı*
Kış Mevsimi İçin Diyet Listesi Buyrun...
Bu konu; kış için diyet listesi hakkında bilgiler vermektedir.



Sevgili melekler, kışın havaların soğuk gitmesi sebebiyle hareketsizliğin de başlaması herkesin kilo almasına sebep oluyor. Zaten yavaşlayan metabolizma ve soğuk sebebiyle vücudun yağ depolamaya olan meyli, fazla kilolarla karşı karşıya gelmemizi sağlıyor. Biz de bu sayfamzıda kışın rahatlıkla uygulayabileceğiniz bi diyet listesi sunuyoruz sizlere. Hiç olmazsa mevcut kilomuzu koruyalım, öyle değil mi ?





Kış Diyeti 1.Gün

Sabah: 1 dilim kızarmış ekmek, 1 yumurta, 1 fincan kahve
Öğle: Diyet yoğurt, 1 salatalık, 2 grissini
Ara öğün: 1 elma
Akşam: 1 tabak sebze çorbası, 1 tabak yağsız kıymalı pırasa veya ıspanak, 1 adet portakal.


Kış Diyeti 2.Gün:
Sabah: 1 dilim kızarmış ekmek, 3-4 dilim salam, çay ya da kahve
Öğle: 60 gr. haşlanmış tavuk, 1 tabak pirinç çorbası
Ara öğün: 1 portakal
Akşam: 1 tabak şehriye çorba, 1 tabak haşlama karnabahar.

Kış Diyeti 3.Gün:
Sabah: 1 dilim kızarmış ekmek, bir kibrit kutusu beyaz peynir, 1 adet salatalık, çay ya da kahve
Öğle: 3 ızgara köfte, 1 kase yeşil salata
Ara öğün: 2 grisini, çay ya da kahve
Akşam: 3 yemek kaşığı pilav, 1 ızgara biftek (yağsız), bol salata (yağsız).
 
Üst