ahh keske cagla keske dedıgım cok sey var keske ...... bıraz daha farklı olsaydım keske bıraz daha mantıklı davransaydım basında keskee.... ama artık demıycem dıye soz verdım bakalım nereye kadar sürücek
![]()
ayrıca güzel konuymuş
ALLAH mutluluğunu dahada arttırsın ceylinim =)
bende hayatımda keşkeye hiç yer vermedım.yaşadığımız herşeyin bi sebebi vardır hep böle düşündüm.yoruldum düştüm kalktım.çok mutlu oldum bazen mutsuzluklar yaşadım ama herşeyi iyki yaşamışım.böle böle büyücez doğru adımlar atmayı öğrenıcez hep böle baktım hayata.