Etiketler:
  1. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    manyak komik avrupa yakası burhan sözleri

    Konu, 'Komik Nickler' kısmında Misafir tarafından paylaşıldı.

    burhan sözleri manyak komik sözler manyak komik nickler avrupa yakası burhan sözleri sözler Bende bir Meleğim bende anadolu çocuğuyum ben idari müdürüm şşşş makbileeee :haha: Sevilen dizi Avrupa Yakasından Burhan Altıntop'un en komik seçmece sözleriyle size msn iletiliri buyrun :D:D

    sen baa mi diklenion ha köylü cocuu

    ben senin gibileri cok hisaya sohtum senimi sohamicam tirbiyisiz

    kibilay bey

    bir buhran altıntop kolay yetişmiyi..bu beyin kıvrımlarının oluşabilmesi için kaç yıl geçti biliyiniz mi??ZOONNKKK!! tam 37 yıl şimdide sadece üç beyin hücresi çalışan bu köyllüüü bana kafa tutuıyııı olacak iş mi buu?

    bırak kızzz ben ütilerim daha paçalı donu bile dört çizgi yapıyyıı deve

    ama saciiitt beyyy bu aramızda bi şakalaşma ben ona “heyy gearry what’s going on? diyirim oda bana şeyy diyi… bişey demiyi şaka burda bitiyi zaten

    dev anası dev anası bastığı yeri inletiyi apartmanda zelzeye sebebiyet veriyi ayı ayı ayyuu arryoureaadyy

    sacit beyin aklına girip giriyosun türlü katakullilerle benim evime giriyosun ondan sonra tesadüfe bak tesadüfe bak ve tesadüfe bak beni o gece akrep sokiyiii

    bu bıçaııın ne manada oliiyi kii

    bende nisantası cocuguyuum

    bn gelnce ani bir manevrayla konu deişii aranızda fısır fısır konusiisnz

    aaaahhhh iblis nasil da moralimi bozdun ama, ic dunyam paramparca oldu simdi

    bu çucuğa çık üziliom ben yaa
     
manyak komik avrupa yakası burhan sözleri konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Avrupa Yakası Burhan Sözleri

    Avrupa Yakası Burhan Sözleri

    avrupa yakası sözleri avrupa yakasi sözleri burhan burhanın yakası burhan geriiiii,, geriiii, garyyy whats going on litfen ama bi ipucu verebilirmisin gaffurrrr Eleride pis miydi temiz miydi belli deil , pis miydi temiz miydi belli deil laf laf laf laf hep laf!! Nie Hep İyİ İnsanların Başına Geliy Böle Kötü Şeler ? Kural mı Bu? şiyle düşünisun girçikten beni çık iziyısınnn Papucumun...
  2. Avrupa Yakası - Burhan Ucuzluk Mağazasında

    Avrupa Yakası - Burhan Ucuzluk Mağazasında

    YouTube - Avrupa Yakası - Burhan Ucuzluk Mağazasında
  3. Avrupa Yakası Burhan Sözleri | Nickleri !!

    Avrupa Yakası Burhan Sözleri | Nickleri !!

    geriiiii,, geriiii, garyyy whats going on litfen ama bi ipucu verebilirmisin gaffurrrr Eleride pis miydi temiz miydi belli deil , pis miydi temiz miydi belli deil laf laf laf laf hep laf!! Nie Hep İyİ İnsanların Başına Geliy Böle Kötü Şeler ? Kural mı Bu? şiyle düşünisun girçikten beni çık iziyısınnn Papucumun saataaanistiiiiiiii! litfen ımaaaa!!!! kimki bu. kim bu böyle senli benli konuşiyy....
  4. Avrupa yakası sözlerinin nick versiyonu

    Avrupa yakası sözlerinin nick versiyonu

    avrupa yakası sözleri avrupa yakası makbule sözleri en senin gibileri cok hisaya sohtum senimi sohamıcam terbiyesiz bırak kızz ben ütilerim daha paçalı donu bile dört çizgi yapıyyı deve ama saciitt beyyy bu aramızda bi şakalaşma ben ona “heyy gearry what’s going on? diyirim oda bana şeyy diyi bişey demiyi şaka burda bitiyi zaten dev anası dev anası bastığı yeri inletiyi apartmanda...
  5. Avrupa Yakası bitiyor ama...

    Avrupa Yakası bitiyor ama...

    İki hafta sonra bitecek olan Avrupa Yakası'nın senaristi ve başrol oyuncusu Gülse Birsel'den müjdeli haber... Gülse Birsel iki hafta sonra bitecek olan Avrupa Yakası'nın yerine yepyeni bir sit-com yazıyor. İki hafta sonra 190. bölümüyle ekranlara veda edecek olan Avrupa Yakası'nın senaristi ve başrol oyuncusu Gülse Birsel, yeni bir proje için kollan sıvadı. Birsel bugünlerde hummalı bir...

Sayfayı Paylaş