1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Mavi Lens Almak İstiyorum Önerisi Olan

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    Selam kızlar, lens kullanan arkadaşlarıma bir sorum var ben hep açık renk şeffaf lens kullanıyordum. Şimdi mavi renkn alayım diyorum da markaya ve renge karar veremedim bir fikrimde yok beni yönlendirir misiniz lütfen. Teşekkürler. Yani hangi markayı alayım fiyat aralığı ne marka ne ?

     
  2. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Süperlook ben kullandım ve memnumum.. Tavsiye ederim.
    Benimkisi turkuaz dı.

     
  3. TİTAN

    TİTAN Forum Okuru

  4. optiklens

    optiklens Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    tabi numaralı olanlardan bahsediyoruz çünkü renkli lenslerde numaralı fiyatları bazı markalarda değişebiliyor. kısa süreli olarak 30 - 50 TL. arası uzun süreli olarak ta 60 - 200 TL. arasıdır fiyatlar. zaten yukarıda gerekli linkler verilmiş TİTAN tarafından, orda da bazı renkleri görebilirsin.
     
Mavi Lens Almak İstiyorum Önerisi Olan konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kilo almak istiyorummmmm..

    Kilo almak istiyorummmmm..

    Herkes kilo vermek isterken ben kilo almak istiyorum.. :D Boyuma göre 56 kilo olmam lazım, ben yıllardır 50 kilodayım.. :( Ayrıca kemikli bir yapım var.. 50 kiloyum ama gören 45 falan sanıyor.. Ne yersem yiyim.. ı ıh olmuyor.. :uhu: Kansızlık problemim de yok.. Ara ara iştahsızlığım oluyor ama iştahım açılınca da tek öğünde 3 tabak yemek yediğim oluyor.. Anlamadım gitti... Melekler, var mı...
  2. yaaa kiloo almak istiyorum...

    yaaa kiloo almak istiyorum...

    evet kızlarr benim kilo ile sorunum hiç olmadı tam tersii alamamakla ilgili sorunum olduu... offf o kadar zayıfım kii giydigim her elbisee kaburgalarımı gösteriyor resmen... ne olur bana bir yol gösterinn iştah şurupları kullanıyorum ama fayda etmiyorr zayıf olmayı kendime yakıştıramıyorum... boyum 1:56 kilom 47 ama ben 55 olmak istiomm ne olur yaa bana bir care bulunn ... kemiklerim sayılıyor...
  3. elbise almak istiyorum

    elbise almak istiyorum

    ben bi elbise begendm nasıl satın alab ilirim fiyatı ve telf numarası var mı
  4. sizden fikir almak istiyorum???

    sizden fikir almak istiyorum???

    yaz için böyle rahat giyip çıkmalık tişörtlerden istiyorum bildiğiniz güzel bir site var mı? tabi fiyat olarak uygun olsun istiyorum? http://modatshirt.com/collections/kadin-tisort bu siteyi buldum alışveriş yapan var mı?
  5. Lens Kullananlardan Yorum İstiyorum

    Lens Kullananlardan Yorum İstiyorum

    Arkadaşlar bir süredir gözlerim çok net göremiyordum uzağı doktora gittim sol 0.75 miyop sağda ise 0.50 miyop varmış doktora gözlük kullanamam dedim o da lens tavsiye etti oasys lens aldım ama gözlerim çok sulanıyo batma gibi şeyler oluyor acaba ben mi yanlış kullanıyorum o kadar da para verdik. Acaba hangi lens daha iyidir kullanan varsa yardımcı olabilir mi?

Sayfayı Paylaş