Etiketler:
  1. Duygu63

    Duygu63 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Melekler yardım yaaa

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında Duygu63 tarafından paylaşıldı.

    Sitede paylaşılan nisanliklar var nerde satılıyor bu modeler :((

     
Melekler yardım yaaa konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. melekleeer yardım ediin lütfeen yaa :S sinir oldum.

    melekleeer yardım ediin lütfeen yaa :S sinir oldum.

    neva color kullanan garnier altın kumral neva color saç boyası kullananlar garnier saç boyası kullananlar koleston altın sarısı kızlar saçlarım koyu kumral. uçlarını sarı boyamak istiyorum. kendim yapmak istiyorum çnk çok abartılı istemiyorum zaten şöyle hoş dursun yeter kendim hallederim. aslında uçları açık kumral-sarı arası dursun istiyorum. perçemimide boyarım. ama hangi renk kullanmam...
  2. yardım melekler

    yardım melekler

    sevgili melekler ; ben sanırım birine aşık oldum sabah akşam onu düşünüyorum.Rüyalarıma bile giriyo napcam ben böyle :) acaba ona duygularımdan bahsetsem mi ??:d040:
  3. Adanadaki melekler yardım

    Adanadaki melekler yardım

    Herkese merhabalar.size ıstanbuldan yazıyorum..nişanlım askerliğini osmaniye c tipi kapalı cezaevinde yapmakta.bende onu ziyarete gitmek istiyorum uçak ile adana şakirpaşa havaalanında ineceğim ama sonrasını bilmiyorum nişanlımda bilmiyor bende size danışmak istedim benim en kolay şekilde oraya nasıl gidebilecegimi hem araç hem süre açısından aktarabilirmisiniz acil
  4. Lütfen yardım melekler :(

    Lütfen yardım melekler :(

    Merhaba arkadaşlar, Ben foruma yeni üye oldum, bir çok kişi gibi yardıma ihtiyacım lütfen yardım edin. yaklaşık iki senedir, tanıdığım biri var. adını koyamadığımız bir ilişki var, çünkü bir gelip iki kaçıyordu ve hep beni soğuk olmakla suçluyordu. Ben de onun bir gelip iki gitmelerinden dolayı gerçek duygularımı belli edemiyordum. Ama ne zaman birine ihtiyaç duysak önce birbirimizi arıyoruz....
  5. Melekler yardım edermisiniz..

    Melekler yardım edermisiniz..

    Az önce tahlil sonuçlarımda nucleus boyanması görülmüştür diye yazıyordu.Bunun ne deemek olduğunu bilen varmı.??

Sayfayı Paylaş