1. coquet

    coquet Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    neden bana kimse cevap vermiyooo....

    Konu, 'Hamilemiyim Sorular Cevaplar' kısmında coquet tarafından paylaşıldı.

    bir şey sormak istiyorum hamilelik beliirtisi olarak göğüs uçlarında acı. çok uyku . halsizlik. ayın 5 de hasta olucam gelmek bilmedi şu gün sitres yapmıyorum sadece bekliyorum 4 sene boyunca yaptığım gibi sadece bekliyorum vee çok istiyorumm bir tane bebeğim olsunnn of allahım off sadece ümüidim göğüs uçlarımdaki ağrı çok erken aşladı ve daa önceden hiç böle birşey olmazdı sadece göüslerim ağrırdı ve hüsran b sfer sadece uçları yardım help help


     
    gonca 16 bunu beğendi.
  2. gonca 16

    gonca 16 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    istanbul
    canım bişi demek için daha erken yani ümitlendirmek istemem sonuç negatif çıkarsa diye.adet gününde test yaparsın.daha mantıklı olur canım
     
  3. coquet

    coquet Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    daha hastalanmadım beliyorumm yaaaaaaaa
     
  4. jnevin

    jnevin Hamiş Melek

    Kayıt:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    599
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    cnm kan testi yaptır adet geçtikden 1 haftasonra yaptır ama
     
  5. bebekyüzlüm

    bebekyüzlüm Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    326
    Beğenilen Mesajlar:
    363
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ankara
    adetin geçtikten sonra hemen test yapp şimdiden birşey söylemekkk doğru olmazzz ümitlenmeni istememm..
     
  6. coquet

    coquet Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    zaten bekliyorum kızlar sitres heyecan yok herşey nasip kısmett .......... hayırlısı olsun sağolun cvp lar içinn :D
     
  7. nazlıgülüm

    nazlıgülüm Forum Okuru

    günaydınn yeni uye oldum. ya anlamadım nokta var ben 17 nısan da adet gunumdur ama 11 nısan da yanı bu sabah kalktıgımda koyu kahverengı geldı gogusumde sıskınlık var agırımda var yanı ustume gorme olabılrmı? yada hamılelık belırtısı varmı??
     
  8. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Selamlar Nazlı Gülüm,
    Genelde hamilelik isteyen biz kadınların bu durumları tamamen psikolojik. :) Yani olmayanı oldugibi görüyoruz. Artı regl belirtileri ile birlikte hamilelik belirtileri de çoğu zaman birbirine karıştırılıyor. Bence üstüne görme vs durum da değil bu. Lütfen Adetinizin üzerinden 3-5 gün geçmeden hamilemiyim demeyin :) Hüsraana uğramayın. Bu arada aramıza hoş geldiniz.
     
    SadmiN bunu beğendi.
neden bana kimse cevap vermiyooo.... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kınasın Dünya... Bana ne...

    Kınasın Dünya... Bana ne...

    KINASIN DÜNYA... KINASIN DÜNYA HALKLARI.... BARIŞ UZLAŞMA FORMULLERİ ARASIN İNSANLAR HÜMANİZM ÇIĞLIKLARI ATSIN BİR YERLERDE ENTEL YAVŞAKLAR YENİ DÜNYA DÜZENLERİ PLANLASIN EMPERYALİSTLER GEYİK MUHABBETİ İLE GEÇİRSİN ÖMRÜNÜ AYDINLAR KILI KIRK YARSIN BAKALIM HUKUKÇULAR DESİNLER NE DİYECEKLERSE… A’YI B’Yİ ÖĞRETSİN ÖĞRETMENLER KÖRPE BEYİNLERE A DEYİNCE AT, B DİYİNCE BIYIK...
  2. Kimsem olmasın.. Sen yetersin bana (!)

    Kimsem olmasın.. Sen yetersin bana (!)

    Ellerimde çocukluğumdan kalma rengarenk tebeşirler... Oturdum, yollara sana olan aşkımı çizmek istedim ama boşa bunlar! Hiç bir şey sevgimi anlatacak kadar özel olamadı. Delicesine atıyor kalbim... Kimseyi görmüyor gözlerim... Fonda bizim şarkımız, yüreğimde sen, gönlünde ben. Bazen korkuyorum "biz'e" nazar değecek diye. Bazen korkuyorum kem gözlerin hedefi olacağız diye....
  3. Bu Soruların Cevabını Bilen Bana da Desin:)

    Bu Soruların Cevabını Bilen Bana da Desin:)

    Bu sorulara neden olan olayları hergün mutlaka yaşıyorsunuzdur.Çünkü o kadar tanıdık ki bu olaylar.Ama kimse niçin böyle davrandığını düşünmez,düşünen de cevabını bulamıyordur herhalde.İşte o sorular... # Neden bozulan otobüsün yolcuları bizim otobüsümüze aktarıldığında onlara mültecilermiş gibi bakarız? # Neden her gördüğümüz haritada hemen Türkiye'yi bulmaya çalışırız? Millet olarak...
  4. kızlar bana cevap yazarmısınız lütfen

    kızlar bana cevap yazarmısınız lütfen

    selam kızlar aranızda yenıyım adetıme 5 gun var sızce test yapayımmı cok kararsızım adet belırtılerı gıbı belırtıler var ama bıldıgım kadarıyla gebelıktede ortalama aynı belırtıler var
  5. Almanların Dini İnancı Nedir lütfen bana cevap yazın

    Almanların Dini İnancı Nedir lütfen bana cevap yazın

    Merhaba arkadaşlar ben almanları düşünürken bişeyi çok merak ettim bu Almanların Dini İnancı Nedir hırıstiyan mı yoksa almanlar biliyorsanız Almanların Dini İnancı Nedir yazın da merakım gitsin.

Sayfayı Paylaş