Benimde adetim 6gün geçikti bugün pembemsi akıntım oldu acaba hamilemiyim biri bana bişey söylesin lütfenbende pembe akıntı oldu fakat 1 hafta sonra arkasından maalesef adet geldi
Benimde adetim 6gün geçikti bugün pembemsi akıntım oldu acaba hamilemiyim biri bana bişey söylesin lütfenbende pembe akıntı oldu fakat 1 hafta sonra arkasından maalesef adet geldi
Teste gerek kalmadı adet oldum moralimTest yapmadan gebe olup olmadığınızı öğrenemezsiniz. Her adet gecikmesi gebelik kaynaklı değil. Bu nedenle sorunuza kesin bir cevap vermek zor. 6 günlük gecikmeniz var test yapın.
Bence erken bende de öyle oldu ama hamile değilimadetim 2 gün geçti pembe akıntım oldu test yaptım silik çıktı hcg testimde 11 çktı hamilemiyim
Merhabalar ben polikistik over hastasıyım . adetlerim hep düzensizdi. Evlendikten sonra ilaç tedavisine başladık ve iki buçuk yıl sonra bebek sahibi oldum. Bebeğim dörtbuçuk aylık emdiriyorum vr yine adet görmüyorum daha önceki polikistik over şikayeylerim yeniden başladı saç dökülmesi sivilce filan. İki gün önce eşimle kontrolsüz bir birlikteliğimiz oldu geri çekilme yöntemiyle. O içime boşalmadığını söylüyor ama ben çok korktum ve iki fün sonra bir iki damla pembe kan geldi. Tabi şuda var dikişlerim filan olduğu için bu biZim doğumdan sonraki ilk birlikteliğimizdi baya bi ağrılı oldu acaba gebe olabilir miyim. İki hafta sonra doktora gidicem ama o zamana kadaölürüm korkudan meraktan
Merhaba ayın 13 Üne nişanlımla anal olarak ilişkiye girdim içine boşaldı ayın 20 sine adet oldum normal adetim gibiydi 5 gün sürdü adetim bittikten sonra pembe bi akıntı geldi pembe akıntının geldiği gün test yaptım negatif çıktı sizce neden gelmiş olabilir?İlaçlar etkinliğini 3 aya kadar sürdürebilir.Kendiliğinden de gebelik oluşabilir.Hekiminizle irtibata geçin tekrar gitmeniz gerekebilir..