ayy aynı hatayı bende yaptım arkadasım yenı yılda degısıkolsun dıye mavı sıyaha boyodım beyaz tenlıyım ya tum yuz hatlarım ortaya cıktı cok kotu oldu ama ben beyaz sabunla bıraz actım oda kevce gıbı yapıyo 🙁 tabıu ustunu sampuanlıyorum ama malesef yıne kece gıbı sakın orayalle acma derım sacı sıyaha boyayınca cok yıpranıyo benım guzel guclu saclarım kafamda ıkı tel sac kaldı allahtan kapalıyım bıraz beklede sacını boya az bı rengı acılır hıc degılse 🙁 benım saclar maf olmus ben boyamayı dusunmuyorum her gun yıkıyorum ama akmıyo 🙁 akmıyo yaa ıllet yaaa lımon suruyorum papat suyu dokuyorum az bı kızıla donduu ama cok kotu bır hata yaptıım bır sey bulursam banada haber ver olurmuu
🙁 benım guzel saclarıım
rezıl olmak ıstemıyoruum
sen anlıyosun :/ zamanında dınlemedım senı ah kafambarı sacım bıraz guclensınde ole acarımrezıl olmak ıstemıyoruum
sen anlıyosun :/ zamanında dınlemedım senı ah kafam
Yine uzar
Canın sağolsun, en azından yapmadım demezsin işte 
