sevgilim geri dönermi

scary_girl

scary_girl

Banned
sevgilim geri dönermi
aylar önce bi sitede bicocukla tanıştık sırayla o msj attı ben msj attım derken bayabi mesjlaşmadan sonra biz msnye geçtik seviyeyi iice ilerlettik sonra bigün bu kamera açsana falan diye ısrar etti bu bisüre çekindim çünkü dedem aniden odaya girip hemen bilgisyara bakarak manalı manasız onurumu ayaklar altına alıcı hareketler yapıyrdu kcocugun karşsında beni küçük düşürebilirdi kamera yok baglı değil yükleycem diye bi süre eyledim böle sonra benim kankayla konuyu konuştum oda kapıyı kitle dedi bölelikle dedem artık odaya pek giremedi cocukla baya bi iyiydik hatta kaparken msnleri artık önce sen kapat hayır olmaz ben kapatmam önce sen kapat niyela valla ilksen kapat diye minik minik sıkıştırıyodu ondan hoşlanıydum ama çok utanıyodum bi yandanda çünkü öncesinde pek cocujkla dolaşmamıştım nese işte derken bigün bu çocuk bana senden çok hoşlanyorum benimle çıkarmıısn dedi ve ben kıpkırmızı oldum çok utandm nese kabul ettim tabi ogece sabah kaar heyecandan uyuamadım nese ertesi günlerde biz yine cam açtık ama kapı kitli yine sonra dedem ara sıra kapıyı zorluyo vuruyo falan bizi dinliyo anlyıodum tabi ben kapınun altında karartısını görüyorm çatladı içeri giremedim diye bi gün biz buluşmaya kararverdik ve ben evden tam çıkarken saatimi almayı unuttuğum aklıma geldi telviyonun üstünden saati alayım diye içeri girince ddedem nereye gidiyon la o itlemi buluscan dedi kıpkırmızı olmdum sinirlendim sanane dedim annemde ordan waay pekde hızlıyız dedi ben iyice mahçup bisekilde odadan çıktım sonra çarşıda cocukla buluştuk akşama kadar eglendk artık ayrılma vktimiz yaklastıdında biz birazd aha yakınlastık ve o basını omzuma koyarak günesin batısını birlikte izledik ve o esna da olan oldu arkadamdan kulagımı bişey çekmeye basladı arkamı döndüümde dedem kulagımdan asılarak utanmıyonuzmu uluorta öpüsüp koklasmaya lan dedi ve yüzüme balgam attı sevgilim şok içinde tabi o anda dedem sevgilime dönüp asıl sana gişirmek lazm bastan çıkarıcı it seni diyp bir balgamda ona attı napyosunuz ne yaptıgınızın fakrndamısınız diye aglayarak kostu ben dedemi oanda dövdürmeyi istedim ama basiretim baglandı o an kalakaldım nese o günden sonra bi kere msnye girdi işi oldugunu söledi telefonada cvp vermiyo off ya hersey dedemin yüzünden olaydan sonra hiç konusmadm bana ben seni o itten kurtardım yoksa seni alıp iice bi çalkalar sonra yerine koyar 50 sene kendine gelemezdin a benim saf torunm diyo ben simid bunu huzur evine ytırmayı dsünüyorm cocuk beni çok sevdiğini söylüodu acaba benden ayrılmayımı düsnüyo neyi amaçlıyo sice onun gönlünü nasıl kazanırım yardm pls
 
M

Misafir

Forum Okuru
Yaşadığın durum cidden de sinir bozucu ve üzücü... Çocuk dedenin yüzünden seni bıraktıysa, bence sende artık umut besleme. Bu konuda senin hiç bir kabahatin yok ki, dedenin suçu var. Dedenin yüzünden seni cezalandırıyorsa, zaten o çocuktan sana hayır gelmez. Deden de bu konuda kendince haklıdır ama tavrı pek hoş değil. Herkes düşüncelerini, korkularını layıkı ile gün yüzüne çıkaramaz. Dedeneo lan kızgınlığında haklısın ama onuda anlamaya çalış. Çocuk için de üzülme, sen dedenin baskısına kafa tutup onunla görüştün. Neden; çünkü ondan hoşlanıyordun. O bir anlık baskıdan seni terk ediyorsa, bırak etsin.
 
RefRa

RefRa

Daimi Üye
Üye
RüYaM' Alıntı:
Yaşadığın durum cidden de sinir bozucu ve üzücü... Çocuk dedenin yüzünden seni bıraktıysa, bence sende artık umut besleme. Bu konuda senin hiç bir kabahatin yok ki, dedenin suçu var. Dedenin yüzünden seni cezalandırıyorsa, zaten o çocuktan sana hayır gelmez. Deden de bu konuda kendince haklıdır ama tavrı pek hoş değil. Herkes düşüncelerini, korkularını layıkı ile gün yüzüne çıkaramaz. Dedeneo lan kızgınlığında haklısın ama onuda anlamaya çalış. Çocuk için de üzülme, sen dedenin baskısına kafa tutup onunla görüştün. Neden; çünkü ondan hoşlanıyordun. O bir anlık baskıdan seni terk ediyorsa, bırak etsin.


Aynen katılıyorum :)
 

Benzer İçerikler

little_girl
Cevaplar
14
Görüntüleme
780
deryaliyim_21
D
little_girl
Cevaplar
2
Görüntüleme
666
Mishalisa
Mishalisa
little_girl
Cevaplar
24
Görüntüleme
1K
kediliDeli
kediliDeli
M
Cevaplar
11
Görüntüleme
1K
meltem01
M
Üst