nickimi kim yedi
Hamiş Melek
sahilcannnnnn nerde acepp 


aman dikkat edin yerler buz inis cikislarda bebislere
sahilcannnnnn nerde acepp![]()
hoşgeldin nikicim. Ben ovulasyona bakmadım hiç canım ilk denememizdi akışına bıraktık hatta o ay eşim yoğun dönemdeydi çok deneme yaptığımız söylenemez ama yiyecek lokması varmış yavrumun en dorusu stres yapmadan beklenti içinde yapmadan normal yaşamak galiba
tabiki 4 ay rapor hakkı herkesin var kelebekcim
fakat memur özel çok farkediyor..ben şimdi 4 ay izne çıksam istediğim kadarda izin kullabiliyorum..ücretsiz izinede çıkabiliyorum ve işim beni bekliyor olacak..maaşımda yatıyor.
ama özel sektörde çalışan bi arkadasım var 4 ay doğum iznimi kullanıcam dedi iş yerine,tamam dediler ama daha izninin 1.ayı dolmadan işte çıkarıldı..yani bi garantisi yok onu demek istedim..yoksa dediğin gibi herkese geçerli bu yasa fakat özel şirket izin verirse..
kelebekkkkk pastana bende bayildim vallacok zevkli kocisinn
- - - Updated - - -
kafaaaaa tesssss bebisler ayni zamanda mi dogacak🙂) ayni aylarda calismissiniz gercekten bu hesap ovulasyonla tutuyor mu ya
haklisin canim zamani geldi mi stressiz oluyor.bakalim bana ne zaman nasip olacak
geçen sene neysede bu sene çok önemli bizim için kelebek🙂 Kolay gelsin canım. Bugün gelen giden olmaz buraya sabahtan beri 1 kişi gelmedi🙂gecen sene bnde düşmüştüm bu sene korkudan dısarı cıkmamıom işe bıle zor geldım🙂
nicki sahıl evde dinlenıyor sınuzut oldu
kızlar bn dosya ıslemeye gecıyorum grsz
geçen sene neysede bu sene çok önemli bizim için kelebek🙂 Kolay gelsin canım. Bugün gelen giden olmaz buraya sabahtan beri 1 kişi gelmedi🙂
teskkr ederm nıckı.sen neler yapıyorsun çalışmalar nasıl😉
