günaydın esencik nasılsın canım
esen, twiti hoşgeldiniz kızlar, hamişlerimize de merhaba
esencim giderek çoğalıyorlar bu hamişler. 🙂 ben sen ben şıpı bir grubuz gibi geliyor. bakalım ilk fireyi kim verecek bizden.
belki twiti de o zamana kadar evlenir bize katılır. hayırlısı olsun hakkımızdan.
naptın esen taşındın mı? yeni ev çok güzel olur. ilk zamanlar insan inanamaz. Allah ev almak isteyen herkese nasip etsin. bizlere de ödemeyi nasip etsin..
forumunu gezdim geçen gün saatlerce kurabiyelerine bayıldım canım. kışlıklarına da. Allah güle güle yemeyi nasip etsin ellerine sağlık.
kurabiye işini de baya bi geliştirmişsin..
twiti iş için hayırlısı olsun. kadir kıymet bilmez bu özel sektör böyle.
inş en güzeli olur senin için.
kafacan arada müsait olunca uğruyorum işte böyle..
ihmal etmem sizleri merak etmeyin..
kelebek uğramamış bugün iyidir inşallah
sahilo zeynebe selam 😉
ikracım inşallah teyze oluyorsunuz haberlerini veririm sizlere seneye bu zamanlar meselaaaa. 🙂
tesadüf inşallah bir an önce düzelir bulantıların. Allah yardımcın olsun
öptüm herkesi
gunaydın kızlarr netımde sorun yasadıgım ıcın ugrayamadım yogun işlermde cabası herkes ıyı sanırım
tes bulantılarn ve uykularn ne durumda🙂
sahılll kızımız nasıl
kafa yenı bı gelısme varmı
esen sızde artk dusuunun gec kalma bıze yetiş hadi 🙂
huzurr sesını duydum hemen geldım[/QUOTE
huzurcuğum çok teşekkürler canım
kendi çapımda yapıyorum birşeyler
siparişte alıyorum çok şükür
gerçi bu aralar 3- 4 siparişi alamadım taşınma telaşesinden
yerleştim çok şükür
gerçekten inanamıyor insan bu ev benim mi
ben mi aldım fln😀
insan kendiylede pek gurur duyuyormuş yaw😀
Rabbim hepimize tez ödemeyi nasip etsin
kelebekciğim canım ben daha erken olarak görüyorum çocuk işini
zaten bu aralar o kadar çok hamile haberi aldım ki
kesinlikle düşünmüyorum 2013 te nüfus patlaması olucakmış gibi geliyor bana
çevremdeki herkes hamile
evli tek ben kaldım 2 de bekar arkadaşım var iş yerinde herkes karnı burnunda
dışarıdaki arkadaşlarımda öyle
üstelik 6-7 aylık evliler insanların cesaretlerine hayranım
Rabbim bizede inşallah uygun bir zamanda verir
aratmadan ama daha var bir 6 7 ay benim için
huzurcuğum inşallah istediğimiz zaman bize de verir Rabbim.
artık bizim hamişler doğurduktan sonra yola çıkar onların tecrübelerinden faydalanırız.
be geç geldim kaçırdım tabi neyse sağlık olsun
- - - Updated - - -
kwlwbwkcim bakabildin mi yavru kuşun 8. haftaalrda sağdamıymış soldamı
tes canm bnmkı ortada dutuyor ne sagda ne solda🙂eşimin getrdıgı ultrason resmlerınde oyle ama epey kucukluk resmnde haff sagda gıbı 🙂ayrımı tam yapmadm
gunaydn melekler hayrlı cumlar herkese
gunaydın kızlarr netımde sorun yasadıgım ıcın ugrayamadım yogun işlermde cabası herkes ıyı sanırım
tes bulantılarn ve uykularn ne durumda🙂
sahılll kızımız nasıl
kafa yenı bı gelısme varmı
esen sızde artk dusuunun gec kalma bıze yetiş hadi 🙂
huzurr sesını duydum hemen geldım[/QUOTE
huzurcuğum çok teşekkürler canım
kendi çapımda yapıyorum birşeyler
siparişte alıyorum çok şükür
gerçi bu aralar 3- 4 siparişi alamadım taşınma telaşesinden
yerleştim çok şükür
gerçekten inanamıyor insan bu ev benim mi
ben mi aldım fln😀
insan kendiylede pek gurur duyuyormuş yaw😀
Rabbim hepimize tez ödemeyi nasip etsin
kelebekciğim canım ben daha erken olarak görüyorum çocuk işini
zaten bu aralar o kadar çok hamile haberi aldım ki
kesinlikle düşünmüyorum 2013 te nüfus patlaması olucakmış gibi geliyor bana
çevremdeki herkes hamile
evli tek ben kaldım 2 de bekar arkadaşım var iş yerinde herkes karnı burnunda
dışarıdaki arkadaşlarımda öyle
üstelik 6-7 aylık evliler insanların cesaretlerine hayranım
Rabbim bizede inşallah uygun bir zamanda verir
aratmadan ama daha var bir 6 7 ay benim için
huzurcuğum inşallah istediğimiz zaman bize de verir Rabbim.
artık bizim hamişler doğurduktan sonra yola çıkar onların tecrübelerinden faydalanırız.
Hoşgeldin esencim yerleşmene sevindim. Sipariş alman da çok güzel yavaş yavaş açılır işlerin daha da. Bakarsın butik biryer açarsın kısmet herşey
günaydın kızlarrrr 🙂
dün gece rüyamda randevuma geç kalıyordumağlıyordum kocama ne olur gidelim alır bizi yinede doktor içeri diye
![]()