ben telefonlaşırım artık 🙂 ben zaten evde olcağım günler kelebekte izine çıkar artık 🙂 tes sende beni cepten ararsınnnn 🙂))
slm huzur yine uzaklardasın gördüm faceden 🙂
ablan için hayırlısı canım allah gönlüne göre versin onada sanada inşallah
bizde iyyiiz işte takılıyoruz iş ev grip oldum üstüne üstü bu kışın ikinci gripi
pöfff diyorum valla
- - - Updated - - -
pinenin şubatta huzurcum doğumu nasipse az kaldı
huzur gelmiş hoşgelmiş geçen sene mi taşındınız 1 sene ne çabuk geçti ya inanamıyorum bu zamana ben. Özledik seni huzurcum. Biz kafayla doğurana kadar herkes doğurmuş çocuğıyla ilgileniyo olacak buralarda kimse kalmaz😛
huzur hoşgeldın ıyısındır ınsallhh özledik seni 🙂🙂
katı meyve sıkacağınız varmı kızlar sizin
almayı düşündüm sonra meyveyi yiyerek seviyorum ama şuan bütün mryvelri sıkıp içmek isterim
bol c vitamini
bu arada şu anda trendeyim kızlar.
kısmet huzurcum ya vakit var daha marda kadar inş. çalışırıım sonrasıda yasal izin neyse şimdi iki aydaha uzadı ya bakalım yürürlüğe girdimi felan tasarı görüşülüyor yine neyse yasal hakkım onada razıyım 🙂
çuf çuffffff orasıda soğuktur huzur burda yerler kar lapa lapa yağdı sabah şimdi duruldu valla nasıl yürücem çıkışta bilmem