aşkkelebeği
Hamiş Melek
tes bn hala kıyafetlerımı rahat gıyıyorum ama 5 aydan sanmıyorum gıyebılıyım🙂şimdiden minnacık göbeğim çıktı🙂
sahıl bnde meraktaym
sahıl bnde meraktaym
son hallerimizi mutlaka cekelım ozaman esas yarmagül olmuş oluruz sahıl birbirimiizn her halını bilmiş görmüş olurz🙂
tes bn hala kıyafetlerımı rahat gıyıyorum ama 5 aydan sanmıyorum gıyebılıyım🙂şimdiden minnacık göbeğim çıktı🙂
sahıl bnde meraktaym
ay ben kendimi şiş hiç düşünemiyorum leblebi yutmuş solucan gibi olurum kesin😛
sen ebru şallı gibi olursun tes 🙂
tes kız yada oglan olması farketmıyor vucut yapısıyla alakalı meselaablamn ıkı kızı var ıkısıde karnı buyumedı hatta 8 ayda hamıle oldugu bellı oluyordu bnmde oyle olucak cunku vucut yapım karnımn ıcı genıs bebek ıcerıde büyüyor dısarı dogru cıkmıcak gıbı bakalm
kızlar sıze bır sey soylucem bnm 3 gğndğr karnmda kasılmalar oluyor sıdetlı kıramp gıbı agrılar dedım heralde bebek artk buyuyor eşime soyledm gece falan cok uyanıom kasılmalardan dolayı neyse dün eşim aradı telefonda panik bir sekılde bn günlerdr ıhlamur tüketiyorum ama oyle az buz degıl bı oturusta 5 bardak ıcıyorum meger düşüğe neden olurmuş karnında kasılmalar olurmuş demedim artk bn cok ıctım dıye ama cok kızdı herseyı abartıon bi bardak iç bırak dıyor haklı bn günde 7 ,8 bardak ıcıodum meger ondanmıs bnm agrılar dun eve gıdınce ayaklarımı dıkıp yattım ama biraz endişelndm
dıkkat etmekte fayda var tabi öğlen yemek kötü burda sanırım meyvamı alıp gelecegım aç kaldm yne poff
sorma canım ya bende sulu yemek varsa yiyemiyorum babamda sağolsun hep pilav yapıyo bu aralar ben yiyim diye🙂