aşkkelebeği
Hamiş Melek
tess cıdden bu kadr nasl uyuyon hayret bebeısın uykucu olcak kızz🙂 kızlar bnde heyecanlıyım yaaa doktora gıdıcez yarn sabah 9 da burda olun herkes sızlerle paylasacaklarm vr
sorun çözüldüğüne göre ben biraz uyuyabilirim🙂 ay koyucam kafamı masaya horul horul uyucam şimdi ya çok ama çok uykum var
tess cıdden bu kadr nasl uyuyon hayret bebeısın uykucu olcak kızz🙂 kızlar bnde heyecanlıyım yaaa doktora gıdıcez yarn sabah 9 da burda olun herkes sızlerle paylasacaklarm vr
tess başta bende öyleydim ama geçti 🙂 aslında zaten ilk 3 ay uyumak çok iyiymiş canım...akşamları uyuyorsun değilmi canım erkenden
tescim aslında akşam daha erken yatsan mesela 10 gibi daha iyi olursun inşallah canım
kızlar opuyoruz sızlerııııııı ıyı aksmalarrr bebişimi gormeye gıdıosss yasasınn yupiiii ollleyyyy
- - - Updated - - -
tes 3 lü test yapmadı bakalm gerek duyacak mı sorarım bugun



hahkızlar opuyoruz sızlerııııııı ıyı aksmalarrr bebişimi gormeye gıdıosss yasasınn yupiiii ollleyyyy
- - - Updated - - -
tes 3 lü test yapmadı bakalm gerek duyacak mı sorarım bugun
Benim alışveriş canaarı annem rahat duramıyo dün gene bady almış buldum netten çok şeker🙂
![]()
ben zaten 9:30 gibi uykuya geçiyorum zaten 11 de eşim uyandırıyo yatağa geçiyorum🙂 kocamı özledim ben ya🙂
inşallah 1-2 haftaya normal hayata dönersin canım