aşkkelebeği
Hamiş Melek
tess sorularını bna sorabılırsın🙂
uzm.dr.cevaplarr 🙂
uzm.dr.cevaplarr 🙂
hahhaaa cok begendım cok havalı oldu sahılll 🙂
geç döllenme durumunda olabılır ıkracm şükür bnm sat tarıhıyle ultrason gunu aynı gidiyor 41.haftada normal dogum olmuoyrdur degılmı hıc işlemedım öyle bir dosya bizim burdada sezeryan meraklısı ınsanlar kolay gelıyor lakın sonrası acı cekmesı zor bizim burda 40.haftada sürmatürasyon (geç dogum) diyerek sezeryana alıyorlar bıde doktorlarda genelde sezeryan meraklısı
ikra kız mı hıssedıyorsunn ne gusell oglun ve kızın olucak ayy ne gusel ınsallhh kızın olur bır tanede🙂bak annesııı şimdiden heyecanlanamaya baslamıssınız ne gusel
tess sorularını bna sorabılırsın🙂
uzm.dr.cevaplarr 🙂
Pinecim bebeğin herşeyi çok güzel maş. inş. en kısa zamanda hayırlısıyla kullanır hepsini.
Ayy heyecan yaptım, çok güzel oluyor, oğlumun biberonu cihicco çok memnunuz, avent'te güzel bir marka.
Hastane çantan hazırmı pinecim, ben 37. haftada hazırlmamamıştım daha 🙂 Sonra sancılr vurunca hazırladık, hamileliği çok sevmiştim hakikaten, hazırlık zamanı çok güzeldi. Şimdi kızıma bişey almaya gerek kalmayacak, masrafsız olacak sanırım...Allah'tan herşeyi ara renk almışım 🙂
Kız moduna girdik iyice...
soğanı bize tekrar hatırlat ikra unuturum ben. Ben de nasipse normal doğum istiyorum ama olmayacaksa sağlıkla gelsin demekten başka çare kalmıyor. Şimdi çoğunlukla o sebep bu sebep değil sezeryan yapıyorlar:s
Hamileliği çok mu sevdin😕 Bir ben sevemedim sanırım ya
Sezeryan kötü bir doğum şekli değilki canım, sadece keyfi yapılmasına karşıyım ben. Benim az kalsın sezeryana çeviriyordu, Allah'tan epidural geldi aklımıza. 2. bebek doğumu çok kolay olur diyorlar, çok zorlarsa yine epidural tercih ederim doğrusu.
Ahh benim 2 ay dışında çok güzel geçti canım yaa.
6 aya kadar pek hamile gibi değildim zaten, karnım çıkmaya başlayıncada hareketleriyle avunuyordum.
7. aydan sonra zaten vakit geçmiyor bir türlü.
bnce sezeryan kötü bir dogum şeklı netıcede amelıyet ve sıkıntıları genelınde cok uzun zaman alıyorrr kızlar naspseee saglıklı olursa catır catır doguralım 🙂