dün konuştuk pineyleee dönmemiş sezeryan demiş dr
yani büyük ihtimal bugün yarın olacak
hastaneye gitti dün haber verirrim dedi ama dha bişey demedi
kafa nisanın 20 den sonra diyelim çünkü ark 36 haftada doğum yapmış kız erken geliyor diyorlar
- - - Updated - - -
azda evede dinleenyim diyorum ya temizliği var kıyafetler yıkancak bir çok işte evde var 20 gün öncesi yi bence zaten o zamana iyice ağırlaşırım ben
günaydın şekerler nasılsınız 🙂
duydum kafa hemen geldim o yüzden dün kontrole gittik herşey yolundaymışşş cuma tekrar kontrole gideceğiz nasip olursa pazartesi günü kızıma kavuşacağım öpüyoruz sizi çok
nazlı kız 🙂 pine kız merak ettim lan niye dönmedin 🙂
- - - Updated - - -
dr dediği tarih genelde çıkıyor ya senin zamanlaması nasıl dediği tarih gibimi yine ultrasondada yazıor tahmini gibi 24 nisan gibi benim öyle yazıyor
pine aklımız sende kalmıştı dönmemiş mi hala yavrun. Kaçıncı haftadasın şuan sen? Döner belki bu hafta
yok tes dönmemiş daha ayaklarını ağzına sokuyor emiyor 🙂 39+0 olduk bugün bakalım hayırlısı inş.