Kelebek tes kafa sizin boylarda uzun 🙂 ben aynı çocuk gibi hehe göbek önden kalça arkadan yüzüm aynı 🙂

Hamilelikleriniz nasıl geçiyor. Muzda şeker çok var
meyvelerden elma ve portakal öneriyorlar tes izledin mi bu hafta programı ben her izlediğimde ağlıyorum ya nasıl bir mucizeee gerçekten kelebek senide arıcaktımmmm dedim kocişi nöbet felan tırstımmm kelebek şimdi iştahın hat safhası hele 8 ay ortası bende iki poğacayı rahat yedim kesmedi bisküvi yedim olsa yanı elimin altında götürcem yine ama ağzıma ne atsam su su su bayıldım daha bak geldim geleli 1saat 10dk oldu işe 4 bardak su bir bardak çay içtim su içmekten böööö oldummm
Hele kelebek senin midende yanmalar olcak şimdileri sodasız zaman geçmez ben her akşam soda içiyorum valla nasıl nimet anında yanmaları engelliyor
taneli yiyeceker pilavdı susamdı o tarz şeyleri yiyince yanma oluyor yemek peşine soda deviriyorum
Kelebek tes kafa sizin boylarda uzun 🙂 ben aynı çocuk gibi hehe göbek önden kalça arkadan yüzüm aynı 🙂
gunaydınnnn sıskooo kuzuslarrrrrrr![]()
Kelebek tes kafa sizin boylarda uzun 🙂 ben aynı çocuk gibi hehe göbek önden kalça arkadan yüzüm aynı 🙂
gunaydınnnn sıskooo kuzuslarrrrrrr![]()

Günaydınlarrrrrrrrrrrrrrr hatunlar yastık savaşı Nasılsınız cici annecikler 🙂Hamilelikleriniz nasıl geçiyor.
Zuzu sende hamişmişsin hayırlı olsun canım.
Kafa seninde albümü gördüm ne güzel bi göbüş olmuş o öyle. Nekadar zayıfsın kız.
Sahil seninde karyolayı gördüm çok güzel olmuş. Güle güle kullan kuzum.
Erzurumlumuz hemen ikinciye hamiş kalmış. Hayırlısı olsun canım🙂 aynı anda büyücekler.
Armağanda yine aynı şekilde 🙂
Tes, kelebek, sizin hamişlik nasıl gidiyo iyimisiniz.
zey..no. ay..se. sizler nasılsınız 🙂

