Son bahara hazırlık diyet

KızılÖtesi

KızılÖtesi

Aktif Üye
Üye
Son bahara hazırlık diyet

Hedef: İki haftada 6 kilo. Günlük kalori: 1300 Kcal Besin maddelerinin ayrıştırılmasına dayanan ünlü Montignac tarzı diyetlerden biri olan bu programla lezzetten ödün vermeyeceksiniz!
BU DİYETİN GÜNLÜK MENÜLERİ
1. GÜN
Sabah : 1 bardak çay, közlenmiş biber, 1 adet salatalık ve 1 dilim kızarmış ekmek. Öğle : 1 porsiyon balık, 1 porsiyon yağsız salata. Akşam : 1 porsiyon salata, fırında veya güveçte yağsız türlü sebze (mantar, patlıcan, kabak, taze fasulye, domates, biber ve soğan) Gece : 1 küçük tabak karpuz.
2. GÜN
Sabah : 1 bardak çay, iki kibrit kutusu beyaz peynir, 2 adet domates. Öğle : 1 küçük tabak karpuz. Akşam : Bol miktarda salata ve 1 dilim yağsız kepekli ekmek. Gece : 1 kase cacık.
3. GÜN
Sabah : 1 bardak çay, 2 adet haşlanmış yumurta. Öğle : 1 porsiyon salata, mantar sote, 1 dilim light ekmek. Akşam : 1 küçük tabak karpuz, 1 dilim yağsız kepekli ekmek. Gece : 1 kase cacık.
4. GÜN
Sabah : 1 bardak ıhlamur, 2 kibrit kutusu beyaz peynir, 2 adet biber. Öğle : Çılbır (1 yumurta ve 200 gram yağsız yoğurtla) Akşam : 1 porsiyon salata, 1 dilim light ekmek. Gece : 1 küçük tabak karpuz.
5. GÜN
Sabah : 1 küçük tabak karpuz, 1 dilim light ekmek. Öğle : 1 porsiyon salata, peynirli omlet. (Peynir 25 gram, 1 yumurta) Akşam : 1 porsiyon salata, 1 dilim light ekmek, 1 tabak az zeytinyağlı fasulye. Gece : 1 kase cacık.
 

Benzer İçerikler

*GüMüŞ*
Cevaplar
0
Görüntüleme
539
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
Cevaplar
0
Görüntüleme
891
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
Cevaplar
0
Görüntüleme
1K
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
Cevaplar
0
Görüntüleme
870
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
Cevaplar
0
Görüntüleme
1K
*GüMüŞ*
*GüMüŞ*
Üst