sorun : eşimin ailesi ...

PİNKİ

Yeni Üye
Üye
#11
sorun : eşimin ailesi ...
yok canim o zaman kocanla aran aciliyor... yada o senin ailene soguk davraniyor... o yüzden sen Allah dan iste. Rabbim her kalbi istedigi yöne cevirir. tabi bazi anlar hersey iyi gidiyor diye tembellik edip okumadigimda oluyor... Mesela bende hep Ya Vedud okurum sürekli ... ve hersey cok güzel gidiyor diye birakirim.. sonra aradan bir hafta gecmeden esimi tanimaz hale gelirim... baslarim okumaya... esim beni el üstünde tutar... Valla bak... mesela okumadigimda bos bos konusuyorsun sen küfürü hak ediyorsunda ediyorum sana der.... ama okudugum zaman benim melegim, ben ne yaptimda senin gibi bir meleki hak ettim der. Rabbime sükürler olsunki benim esimsin benimsin der... Inan yer gök du üzerine... Ve su bir gercekki her animiz bir imtihan e o zaman imtihanimiz zikirle gecirim hayatimizi güzel yasayalim ögle degilmi...

 
?

...

Forum Okuru
#12
merhaba.eminimki cogu kişinin sorunudur bu.ama ben daha 5 aylık evliyim ve gercekten bu konu benim için cok büyük bi sorun.eşimin ailesine yakın oturuyoruz benim ailem başka semtte.ve sürekli onlardayız zırt pırt bizi çağırıolar.tabi doğal olarak eşimde gelemeyiz demez.gidiyoruz oturuyoruz bi görümcem var bekar.ve herşeye karışır laf yetiştirir sivri dillidir.sürekli laf yetiştirir bize.ayrıca eşimin babası beni deli ediyo.aslında insan olarak iyi birisi yardımsever cana yakın bi adam.ama bizim özel hayatımıza saygısı sıfır.izinli günlerimizde sabahın köründe bizi arar ve zorla kendini kahvaltıya cagırttırır yani sürekli onlarla vakit gecirmek zorudaymısız gibi davranıyolar.zaten annesi oglunu maksimum 2 gün görmüyo ondada gördüğü zaman yanaklarına yapışıyo oğlum seni cok özledim falan sanki senelerdir görmüyolar birbirlerini.a ben napim 3 haftada bi görüyorum.ya kısacası daha şimdiden bıktım onlardan.eşime bu konuyu actıgımda sen onlardan nefret ediyosun falan diyo ve tartışma cıkıyo.yani düzgün konusamıyoruz bile.ben ne yapmalıyım araya mesafe koymak için ? eşimle aramı bozmadan tabi... :(
AYNI DURUM BİZDEDE VAR BEN UZAGIM AMA ELTİM YAKIM SENİN SORUNUN İKİ KATINI YAŞIYORUZ VE BU HİÇ BİTMİYECEK 2 YILDIR BEN BU SORUNLA CEBELLEŞİYORUM
 
  Ne zaman eşinizle bir sorun yaşasanız avucunuza bakın. hakkında benzer konular Forum Cevap Tarih
Ankara Güven Hastanesi Tüp Bebek Tedavisi gören var mı sorum var Ankara Güven Hastanesi Tüp Bebek Tedavisi gören var mı sorum var
Selamlar arkadaşlarım ankarada oturuyorum Tüp bebek tedavisi yaptıran arkadaşlar var ise bende bilgi rica ediyorum. Bu güven hastanesi yaptığım araştırmada sağda soldaki sitelerde ön planda çıkıyor 7 yıldır çocuğum olmuyor ve zaman kaybetmeden...
Tüp Bebek Merkezleri 2
Ayrildigim esimle sorun var Ayrildigim esimle sorun var
Evet arkadaslar ben 48 yasinda dul bayanim boyunca cocuklarim var eski esimin evinde kaliyorum cocuklarimla maddi durumum olmadigi icin gecici olarak burda kaliyorum ayri eve cikicak durumum yok eski esimin durumu benden daha kotu bir durumda...
Dert Köşesi 2
eşimle ilgili çok huzursuzum... lütfen yardım!!! eşimle ilgili çok huzursuzum... lütfen yardım!!!
Merhaba kızlar... Uzun süredir içimi kemiren sorunlarım var. Ben mi kuruntu yapıorm yoksa gerçekten birer problem mi bunlar bilmiyorum. Eşimle büyük bir aşkla evlendik. Onu gerçekten çok sevdim ve onun da beni sevdiğine inandım. Ben çalışmaya...
Dert Köşesi 5
sorun eşim sorun eşim
eşimle çok tartışıyoruz bıktım artık hiç birşey yokken kavga yeterr
Dert Köşesi 12
Ne zaman eşinizle bir sorun yaşasanız avucunuza bakın. Ne zaman eşinizle bir sorun yaşasanız avucunuza bakın.
Ne zaman eşinizle bir sorun yaşasanız avucunuza bakın. Sorunların olabilirliğini kabul ederseniz Çözümlerinizde hemen elinizin altında, avucunuzun içinde.... sevildiğinizden ve sevdiğinizden şüpheye düşerseniz avucunuzu açıp parmaklarınızı...
Aile, Evlilik ve Çocuklar 0

Benzer Konular