Kuzum ondan bir şey olmaz negatif çıkacağını biliyoruz sende biliyorsunO elime değen sperm den sonra yarın 15 gün oldu yarın kalkıp doktora gidip kan testi yaptiricam düşün coronaya rağmen doktordan randevu aldım ben napiyim yani
Kuzum ondan bir şey olmaz negatif çıkacağını biliyoruz sende biliyorsunO elime değen sperm den sonra yarın 15 gün oldu yarın kalkıp doktora gidip kan testi yaptiricam düşün coronaya rağmen doktordan randevu aldım ben napiyim yani
Ama kuzum düşünsene bı kanser hastası bile umutlu olduğunda kanseri yeniyor çoğu hastalık üzüntüden geliyor yani böyle düşün birdeEvet çok haklısın gerçekten üst düzey cihazlarla muayene ediyorlar doktorlar gerçekten, evet ben en son betayı 5 ay bittikten sonra yaptırdım. Bu hareket ve atmalar başlayınca dedim ultrasonla muayene olmak gerekiyor böyle olmayacak varsa çıkar yok öyle de olmadı defalarca doktora gittim ya gerçekten insan psikolojisi bu kadar korkutucu bir şey mi onu anlayamıyorum. Yani bunların hepsini nasıl yapabiliyor
Evet orası da ayrı bir konu düzgün psikoloji şart çok sıkıldım ben bu durumdan artık ya 9 ay dolsada rahatlasamAma kuzum düşünsene bı kanser hastası bile umutlu olduğunda kanseri yeniyor çoğu hastalık üzüntüden geliyor yani böyle düşün birde
Sana birşey diyim de ben emin değilim yemin ederim öyle sıkıntım var düşün sabah olsa da gitsem diyorumKuzum ondan bir şey olmaz negatif çıkacağını biliyoruz sende biliyorsun
Bence artık cidden rahatla hadi kendim yasamasam bir sene boyunca gebe miyim demeseydim onca belirtim olmasaydı inan sana bende bu şekilde net konusamazdim konusamazdim ama en basit örneğin benimEvet orası da ayrı bir konu düzgün psikoloji şart çok sıkıldım ben bu durumdan artık ya 9 ay dolsada rahatlasam
Hangi hastaneye gideceksin, mümkün değil bak yazacaksın yarınSana birşey diyim de ben emin değilim yemin ederim öyle sıkıntım var düşün sabah olsa da gitsem diyorum
Evet gerçekten öyle bazen kendi kendime diyorum Selinde bütün belirtileri yaşadı ama bir şey çıkmadıBence artık cidden rahatla hadi kendim yasamasam bir sene boyunca gebe miyim demeseydim onca belirtim olmasaydı inan sana bende bu şekilde net konusamazdim konusamazdim ama en basit örneğin benim
Bana dua et olur mu nolurHangi hastaneye gideceksin, mümkün değil bak yazacaksın yarın
Ederim tabi ki ama biliyoruz ki negatifBana dua et olur mu nolur