Dua ediyorum senin içinİnşallah öyledir canimm
Dua ediyorum senin içinİnşallah öyledir canimm
Allah razı olsun canım benim o kan alan hemşire 0.li rakamlar net negatif oluyor dedi ama 1.20 2 3 çıkarsa gbir hafta sonra tekrar gelin diyoruz dedi ama doktor niye öyle dedi internette de heryer de de aynı bu hemşirenin dediği gibi yazıyorDua ediyorum senin için
Kuzum hastanenin referans değeriyle alakalı bak benim 5 kere yaptırdığım hep 0.100 ama medicalpark negatif referans değeri 1.20 yani o hastaneyle alakalı oluyor. Bence bunu esas alman gerekiyor ama adetin gecikirse bir test daha yaptırırsın hangi hastanede yaptırdınAllah razı olsun canım benim o kan alan hemşire 0.li rakamlar net negatif oluyor dedi ama 1.20 2 3 çıkarsa gbir hafta sonra tekrar gelin diyoruz dedi ama doktor niye öyle dedi internette de heryer de de aynı bu hemşirenin dediği gibi yazıyor
Ablam iliskiden tam 15 gün sonra yaptırdım adetiem de 6 gün vardı dün yaptırırken anlattım altım iç camasirim zibinim esofmanim giyinikti elime sperm sıvısı geldi gittim sıvı sabunla yikadim aradan bı 15 dakika sonra idrarımı yaptim sadece peçete ile kuruladim dedim doktor da bu durumda zaten bir şey olmaz ki dedi için rahatlasın beta isteyelim dedi ben en başında bu şekil anlatmamistim o zaman kesin sonuç vermeyebilir dedi ultrasonla bakarken anlattım olayı tam olarakKızlar kanda 12 gün sonra belli olabiliyormuş ama emin olmak için adetin geçmesini beklemeniz lazım selin sen hamile falan değilsin rahat ol artık miray sende sakın ol tahlil sonucunu ilişkiden kaç gün sonra yaptırdın ki dr öyle dedi
Başka bir doktora sordum oda ilişkiden 14 gün gectikten sonra kesin sonucu alabilirsin dedi adete de 6 7 gün varken kesin sonuç çıkıyor dediKızlar kanda 12 gün sonra belli olabiliyormuş ama emin olmak için adetin geçmesini beklemeniz lazım selin sen hamile falan değilsin rahat ol artık miray sende sakın ol tahlil sonucunu ilişkiden kaç gün sonra yaptırdın ki dr öyle dedi
O zaman sorun yoktur SelinBaşka bir doktora sordum oda ilişkiden 14 gün gectikten sonra kesin sonucu alabilirsin dedi adete de 6 7 gün varken kesin sonuç çıkıyor dedi
Ablacım karnımdaki şişlik hareket ağrı geçmiyor yaKızlar kanda 12 gün sonra belli olabiliyormuş ama emin olmak için adetin geçmesini beklemeniz lazım selin sen hamile falan değilsin rahat ol artık miray sende sakın ol tahlil sonucunu ilişkiden kaç gün sonra yaptırdın ki dr öyle dedi
Tahlil sonucunu ilişkiden kaç gün sonra yaptırdın diye kime sorduAblacım karnımdaki şişlik hareket ağrı geçmiyor ya
Miray sen 7 yada 8 defa adet oldun doğrumu hatırlıyorum kendini dinleme dinlediğin sürece şikayetlerin geçmezAblacım karnımdaki şişlik hareket ağrı geçmiyor ya