Likapam
Paylaşımcı Melek
Kız niye problem ediyon o zamanEvet ablacım 7 kere oldum 15 gün sonra 8. Olurum 7 kan testi yaptırdım en sonuncusu o olaydan 5 ay yani 150 gün sonra 1.20 negatif
Kız niye problem ediyon o zamanEvet ablacım 7 kere oldum 15 gün sonra 8. Olurum 7 kan testi yaptırdım en sonuncusu o olaydan 5 ay yani 150 gün sonra 1.20 negatif
Karnım şiş sanki bir şey hareket ediyor gibi ablacımmKız niye problem ediyon o zaman
Sana öyle geliyordur canımKarnım şiş sanki bir şey hareket ediyor gibi ablacımm
Ben anlamıyorum ne zaman geçecek bu ağrı hareket atma sürekli şişkinlik var gibi daha geçen hafta gittim doktora 30-31 haftada saklanmaz herhalde çocuk, dış gebelik falan değildir dimi abla, doktor psikolojik stres kaynaklı bağırsak rahatsızlığı olabilir dediKız niye problem ediyon o zaman
Normal derken neyi kastediyorsun???
@Likapam abalcim ben bugün adet oldum aslında gunum 29 daydi neden erken oldum onu anlamadım karın ağrım falan da var ama acaba diyorum bu yerleşme kanaması miSana öyle geliyordur canım
Saçmalama Selin istersen@Likapam abalcim ben bugün adet oldum aslında gunum 29 daydi neden erken oldum onu anlamadım karın ağrım falan da var ama acaba diyorum bu yerleşme kanaması mi
Kuzum yerleşme kanaması adete 2 5 gün kala oluyormus ondan sordumSaçmalama Selin istersen
Eminim şuan yoğun şekilde kanaman vardır. Her ay değişebilir bazen geç bazen erken olursunKuzum yerleşme kanaması adete 2 5 gün kala oluyormus ondan sordum
Valla yoğun değil. Canım bir damla gelmiş pede inşallah dediğin gibi adet kanamasidirEminim şuan yoğun şekilde kanaman vardır. Her ay değişebilir bazen geç bazen erken olursun
Anca olursun benim de ilk gün sadece leke geliyorValla yoğun değil. Canım bir damla gelmiş pede inşallah dediğin gibi adet kanamasidir