Tarlusal ve Visanne kullanıcı yorumları yardımcı olur musunuz lütfen

S

Staystrong

Yeni Üye
Üye
Tarlusal ve Visanne kullanıcı yorumları yardımcı olur musunuz lütfen
Temmuzun 10 ve 11 inde doktorumun verdiği visanne hapını kullandım. 1 hafta sonra kahverengi bir kanamam oldu ve birdaha visanneyi kullanmadım. 31 temmuzda regli olmam gerekiyordu şu an 10 günlük bir gecikme yaşadım. Doktor değiştirdim ve kendisi bana tarlusal adın da bir adet söktürücü verdi 3 gündür sabah akşam kullanıyorum hala regli olmadım sizce tekrar doktora gitmelimiyim? Ayrıca visanne kullanan varsa deneyimlerini de yazarsa çok sevinirim bu arada bende kist yok tamamen yanlış tedavi mağduruyum
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Merhaba, tarlusal kullanımı bittikten 7-10 gün sonra adet kanamanız gerçekleşecektir. Bu zaman diliminde adetiniz gerçekleşmez ise başka bir hekime görüne bilirsiniz.
 
S

Staystrong

Yeni Üye
Üye
Uzman SühaN' Alıntı:
Merhaba, tarlusal kullanımı bittikten 7-10 gün sonra adet kanamanız gerçekleşecektir. Bu zaman diliminde adetiniz gerçekleşmez ise başka bir hekime görüne bilirsiniz.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Benim bir sorum daha olacak.Tarlusalın 5.günündeyim yarın son kez kullanıcam dün akşam kahverengi akıntı gibi bir şeyim oldu bu reglimin geleceğine mi işaret bu ilaç bu tarz şeyler yapar mı
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Staystrong' Alıntı:
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Benim bir sorum daha olacak.Tarlusalın 5.günündeyim yarın son kez kullanıcam dün akşam kahverengi akıntı gibi bir şeyim oldu bu reglimin geleceğine mi işaret bu ilaç bu tarz şeyler yapar mı
Tarlusal kullanırken lekeleme olabilir. Muhtemelen adet kanamanız başlayacaktır.
 
S

Staystrong

Yeni Üye
Üye
Normal soru olarak sormuştum ama bir de buradan sorayım yaşadığım olayı kısaca anlatmak gerekirse 9 temmuzda sürtünme yoluyla ilişkiye girdik fakat üzerimizde kıyafetlerimiz vardı. Daha önce de belirttiğim gibi yanlış tedavi yüzünden vissanne adı altında bir ilaç kullandım ve sadece 3 gün kullandım 3 günlük kullanım sonrasında bu ilacı bıraktıktan sonra ki hafta açık renkli 1-2 günlük kanamam oldu (10-11 temmuz tarihlerin de) normalde ayın 31in de regli olmam gerekiyordu fakat olmadım. Gebelikten şüphelendiğim için o kanamadan sonra temmuzun 21inde test yaptım sonuç negatifti 31 temmuz da regli olmam gerekiyordu olamadım olmadığım için reglim geciktikten sonra ağustosun 7sinde tekrar test yaptım sonuç yine negatifti bu sefer kadın doğumcuya gittim ve bana tarlusal verdi tarlusalın 5.günün de kanamam geldi önce leke şeklinde kahverengi sonra açık kırmızı şeklinde hafif yoğunlaşmaya başladı ve parça döküyorum ve biraz sümüksü bir yapısı var ve bir kesiliyor bir geliyor benim sorum bu yerleşme kanaması olabilir mi bu kadar çok yerleşme kanaması olur mu? Yoksa bu adet kanaması mı? Nasıl ayırt etmeliyim Gebelikten şüphelenmeli miyim yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Üst