Cnm nasilsin seninde bu ara bebek asagidaydi demi benimde bebeğin hareketleri aşağıda bide aldığım baskı yapıyor kapsam ki daha randevuma çok varAyy şu haftalar çabuk geçse. daraldimmmmm
Cnm nasilsin seninde bu ara bebek asagidaydi demi benimde bebeğin hareketleri aşağıda bide aldığım baskı yapıyor kapsam ki daha randevuma çok varAyy şu haftalar çabuk geçse. daraldimmmmm
Cnm benim 1.5 ay olacak daha 15 temmuzda randevum en son 3 haziranda gitmiştim büyüdükçe baskı yapiyo galiba aşağı iniyo gibi korkuyorum valla rabbim hayırlısı ile kucahiniza almayı nasip etsin insalhhhhsende korkmacnm bısı olmaz allahın ıznıylee yaaa bende hep korku var ama zman gecmıoo dr bır ay sonra gel dedı yuhhh dıesımm var kadınaa
Aslında ayda 1 gidiyorum ama doktorum bayram iznine cikacakmis ondan 15 gidicem bu kez çok uzun olacakamın cnm amınn ayyyys sen cok gec gıdıorsunn yaaaaa neden kı ben dayanamam 18 temmuzda benm ama ben dyaannamam 15ınde gıderım kesın hatta 14 :😀D😀: